Eski sevgilim yani hala sevdigim çocuk bana kardeşim diyor?

2 senedir seviyorum 1 kere çıktık ayrıldıktan sonra uzun süre konuşmadık sonra yine konuşmaya başladık bu sırada bir sürü olay oldu bazen bana resmen yavşıyor sonra bir an geliyo kardeşimsin bacımsın kankamsın diyo en son kavga ettik senden nefret ediyorum gıcık oluyorum vs dedi dün mesaj attı ben bir kızı onu takipten çık diye tehtid ettim kız gidip sevdiğim çocuğa söylemiş neden böyle bişey yaptın falan dedi uydurdum birşeyler normalde bana inanmaz ben sana inandım sen hep dürüstsün falan dedi okadar tersledim iyi davrandı ama en sonunda tekrar kardeşiz dedi amacı ne bunun (ama bazen ciddi anlamda bana yürüyo kıskanma falanda oldu)
Eski sevgilim yani hala sevdigim çocuk bana kardeşim diyor?
Cevapla