Yatak dururken sürekli koltukta uyup kalan bir eşiniz olsa tepkiniz ne olur? Valla aynen fotoğraftaki gibi gider üstüne yatarım minyonum zaten her yere sıgarım :D
Yatak dururken sürekli koltukta uyup kalan bir eşiniz olsa tepkiniz ne olur?
Hahaha aynı arkadaşım :D Bir kız arkadaşım var taa liseden. Tek yaşıyor. Evinde de öküz gibi çift kişilik yatağı var. İstese yuvarlanıp yatar yani ama gidip cücük kadar koltukta uyuyor her gece tv izlerken :D Aklıma o geldi :D
Ben öperek, severek uyandırır, hadi yatağımıza gidelim derim. Çok aşırı yorgun olduğu bir günse ve bunu biliyorsam kaldırmam ama. Üzerini örter, ben yatağa geçerim.
@bocuksultan günaydın çok güzel bir hikaye yazmışsın valla üşenmeden iyide yazmışsın valla bence çokta güzel olmuş 😂😂😂 tamam kızma hoşuma gitti hepsini okudum da o yüzden sana sataşmak istedim hani kızlar bir şaşkınlık yaşadığında aayyyhh öylemi inanmıyorum gercekmii diye tepki verirler ya ona istinaden ayyhh inanmıyoremmm coneemm 😂😂 bj papatyalar sana gelsin güzel insan 🌼🌼🌼🌼😇🙏
@odanızın_hayaleti Hikaye yazmadım. Ben hikaye yazmam. Olanı anlattım. Ayrıca ben o "ay inanmayoooreeem" diyen ağzı yamuk kadınlardan değilim ve öyle ağzını yayarakkonuşanlardan nefret ettiğim için etrafımda bir tane bile öyle konuşan kadın arkadaşım yok. Beni başkalarıyla karıştırma.
Bende hoşnut duymadığım icin espirili sekilde anlatım yaptım tersinden kalktın herhalde herseyi yanlış anlıyorsun hikaye gibi dedim yani güzel birsey hikaye yazdın uydurdun demedim akıl yaşta değil başta diye boşuna dememisler sadece duymak istemediklerini yazmışsın çok dar görüşlü birisin belliki verdiğim papatyalarıda geri aliyorum haydi baş baş
Çok romantik, çok güzel bir görüntü. Bu fotodan fesatlık çıkaracak adam, adamım diye gezmesin ortalıkta.
Böyle bir durum olursa ben fotodaki gibi kızcağızın üzerine yatamam nefes alamaz garibim 😊 ya kucaklar yatağa götürürüm, ya üzerine battaniye örterim uykusu bölünmesin diye, ya da eğer koltuk genişse yanına kırılıp yatarım.
Eşimin uyuduğu yer yatağımızdır. Yanına kıvrılır oracıkta uyurum. Ta ki sabahları sırtımızın ağrısından bithap düşüp yatağımıza gitmeyi akıl edene kadar...
Benim başımda var böyle bir bela koltukta uyumaktan büyük mutluluk duyuyor her akşam fırçasını yiyip öyle yatağa gidiyor alışkanlık oldu artık ikimizde de
En İyi Cevaplar