Sizinle uyurken, ilişkinizde herşey çok güzel iken bir gece böyle bir sayıklama ile uyanmak facia olurdu bana göre. Sabah ilk işim sorgulamak olurdu. Peki ya siz?
Eşiniz gece uyurken başkasının adını sayıklasa ne yapardınız?
Yaşamadan yorum yapmak farazi olur ama kisisel düşüncem ilk etapta anlık duygularına mani olup gerekiyorsa ayrı yatıp sabahı beklemek ve sabah nedenini nasılsını sorgulamak gerek. Bu basit bir unutamadığı bir eski sevgiliden tut, farklı travmalara sebep olmuş magzur gorulmesi gereken durumlara kadar uzanabilir. Pek tâbi böyle bir şey yasayinca insan aklı çokta metanetli kalamaz ama yinede unutulmamalıdırki o insanı kazanmak için verdiginiz o çılgın uğraşı ve beraber geçen emek harcanan zamanları tek kalemde harcamak o kadar da kolay olmamalıdır.
Sumsuğu ağızına vurduğum gibi şaka şaka ölür be öyle yapsam. Takip edip delil biriktiririm tazminat davası açarım o tazminat parasıyla da yeni sevgilimle yerdim fotoğraflar çekip eski karıma gönderirdim. Paralarını eziyoruz karıcığım diyerekten gerçi aldatılmamak daha avantajlı. :)
Rüya bu belki bes yasinda bir cocugun adini sayikliyodur , hadi isimin yanina askim ya da seviyorum eklese farkli bir durum bunu anlar insan:) Ne süpheci bir milletiz rüyadan huylanir bosama yoluna gideriz:))
Beşiktaş maçı ertesi günse, quaresma ne yaptın sen diye sayıklayan ben olurum. Ama ilerideki eşim tanımadığım bir erkek sayıklarsa, bende bihter yavaş ne yapıyorsun diye bağırırım, ondan sonra kendisi bir daha yapmaz :)
Kemal sunalın atla gel şaban filmini hatırladım bir anda 😂 😂 😂 bu vesile ile büyük ustayı anmış olalım bari. Hemen kötü düşünme belki at yarısı oynuyordur gariban 😉
Ya içinden sayıklıyorsa? Sen gene ona bunun hesabını sor gözünü iyice korkut 😀😀😀 geçen uyurken rüyanda görüp içinden sayıkladığın kimdi de? Cevap Monica belluci ise sorun yok. 😂😂😂
Normal bir şey rüyada birinin ismini sayıkladı diye evliliği mi bitireceksin, rüya alemi bambaşka bir boyuta taşır insanı, öyle basit şeyler için huzuru kaçırmanın bir anlamı yoktur.
Daha önce yaşadım evli değilim okuyorum kız okulda uyuyodu bende yanına oturdum sayıklamaya başladı bir kişiyi tanımıyodum kızı yavaşça uyandırdım uyanınca kabusmu gördün dedim yoo gayet güzel bir rüyaydı dedi hmm sayıkladında dedim ne sayıkladım dedi yalan söyledim beni öldürmeyin felan dedinde korktum bişey oldu diye dedim sonra tayfayı topladım sorup buldum çocuğu bu kız neyin oluyo dedim eski sevgilim dedi şu an sevgilin var mı dedim yok dedi iyi artık var dedim gerisini sen anla
O yüzden sevgilim yok zaten hatta çevremde kimse yok acı çekmiyorum o yüzden asosyal diyenler var ama dışardan öyleyim mesela beni burda tanıyıp instagramdan takip edenler var ve işin ilginç yanı instagramda beni görüp sen bukadar küçükmüydün diyenler var
Bişe demem gece gece uyandırmamda dinlerim sadece. Sabah olunca beni falancayla tanıştır derim ( ismini sayıkladığı aşifte) kem küm ederse bir daha o eve giremez.
Bak aramizda kalsin soba kürekleri var tasinabilir kisa ama etkili ve daha kullanişli 😂😂😂😂 inşaat kureği kurbana kaçma şansi veriyor 😂 ahaha neyse saygilar 😂
gece gece uykudan uyanipta onu dinlemicegim icin sorun yokk.. ama uyandirirsaa camdan asagi ativeririm.. gitsin baska yerde sayiklasin uykum degerli beni. m...😁
eger gorusuyorsa o zaman aksam oturup konusuruz eger cocuk varsa ortada evine bagli kalir yok bagli kalmiyosa bosanilir ama karsilikli nafaka olayi olmadan cocugu alip gider
Istem disi ailem. bir zamanlar uyku halimde olanlari sabah bana ozet gecerlerdi hatta annemde bir ara takinti bile oldu berna kim yasemin kim ozlem kim margarita zaten bitmisti banuda bitmisti ama su ismini sayikladiklarin kim 🤣😂😂😂
En İyi Cevaplar