Bir erkek görüşmek üzere diyorsa , bir daha yazı yazar mı?

Uzun süredir tanıdığım biri. Aynı kurs binasında tanıştık. 2 sene oldu. Ondan sonra hiç konuşamadık. Bakışma oldu. Beni başka kursuna çağırdı. Faceden ekledim. Hemen tanıdı. Mesajlar attı. Siz diye hitap ederken , sen diye hitap etmeye başladı. Sürekli soru sordu. Biraz konuştuk sonra sen kendine iyi bak görüşmek üzere yazdı.
Bir erkek görüşmek üzere diyorsa , bir daha yazı yazar mı?
Cevapla