Okulda sürekli karşılaşıyoruz, göz göze geliyoruz, beni gördüğün de canı yanıyor müdür?

1 buçuk yıl çıktık . ayrılalı 11 gün oluyor. alıştım sayılır ama yine de onu gördüğümde içim acıyor... geçeceğini biliyorum derdim bu deil zaten ... ama o da beni gördüğün de canı yanıyor müdür? onu görmek için 2 kat aşağı ınıyorum çıkıyorum onun için indiğimi anlamasını istemiyorum . bir saniye bile göz göze gelebilmek için neler yapmıyorum ki . çok özledim . bakışlrından o kdr çok şey çıkarıyorum ki . .
Okulda sürekli karşılaşıyoruz, göz göze geliyoruz, beni gördüğün de canı yanıyor müdür?
Cevapla