Nişanlımın annesi ve ablası evliliğimizi mi engellemeye çalışıyor?

Merhaba, seneye düğünüm var ve nişanlımın annesi şimdiden ayrımcılık yapıyor. Biz 3 yıldır birlikteyiz, nişanlımla yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez çok seviyoruz birbirimizi. Nişanlımın ablası daha 2 ay önce tanıştığı çocukla 3 ay sonra evleniyor. Çocuk için işini gücünü bıraktı çocuğun olduğu şehre yerleşti çalışmadan çocuğun eline bakarak düğün hazırlıkları yapıyor. Nişanlımın annesi ablasını el üstünde tutarken beni sanki evin hizmetçisi gibi kullanmaya çalışıyor ablası da aynı şekilde. Ben en son sabrım taştı adam kayırıyorsunuz dedim çünkü burda anlatamayacağım tonlarca şey yapıp ağlattılar beni. Nişanlım defalarca konuştu hala daha biz böyle gelinle uğraşamayız yeter diyolar ben onlara defalarca hoşgeldiniz dedim yemekler yaptım eline sağlık demediler. Ben bugün benim eşyalarımı bana sormadan kendi yeğeninin eşyaları var diye yerini ulaşamicağım en üst rafa koymuş suratım asıldı keşke bir haber verseydi annen dedim nişanlıma. Kahvaltıdan kalkarken elinize sağlık diyemedim biraz da rahatsızdım. Bu yüzden bir sürü laf etti afiyet olsun diye arkamdan bağırıp insanların içinde seni çekemem vs dedi. Bende ağlayarak evden çıktım nişanlım yanıma geldi ama o da bıktı artık benim annem hep böyle senden önce yüzüm hep aşağıda yürüyodum annemle ablam yüzünden diyor ama kendi kızı ne yapsa el üstünde tutuyor. Bu güne kadar ne doğum günümü kutladı annesi ne hastayken geçmiş olsun dedi. Ama kendisine gelince her şeyin en iyisini bekliyor. Gerçekten ne yapıcağımı bilmiyorum. Her şeye rağmen geri adım attım özür diledim, açıklama yaptım mesaj ile annesi bana cevap bile vermedi.
Nişanlımın annesi ve ablası evliliğimizi mi engellemeye çalışıyor?
Cevapla