Yemek şirketlerinin artan yemekleri çöpe dökmesi

Yemekşirketlerinin artan yemekleri çöpe ökmesi hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Sizce ne gibi alternatifler olabilir? Benim eşim de Şu an bu tarz bir yerde çalışıyor ve diyor mecburum akşam kalan yemekleri hep çöpe döküyorlar. En basiti geçen gün 50 kişilik yemek yaptık ama 1 kişi yedi kalanı mecburen çöpe döktük diyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bence mesela her catering şirketine atıyorum 3 tane aile verilebilir yardıma muhtaç arta kalan yemeklerden hergün o 3 aileye pay verebilirler. Veya her mahallede belli yerlere sırf hayvanlar için artan yemeklerin koyulbilmesi için küçük bir alan yapılabilir ve catering şirketleri de en azından yemekleri oraya bırakabilir. Bir şekilde bu konuyla ilgili olan israfa son verilmeli bence. Biz işyerinde artan tüm yemekleri tavuklara ve kedilere veriyoruz.
Yemek şirketlerinin artan yemekleri çöpe dökmesi
Cevapla