Hiç arkadaşım yok ailemde her seferinde bunu yüzüme vuruyor napıcam uzuluyorum artıj?

Ya kafa dengim biri yok çevrem kötü ben biraz daha efendi biriyim bu yüzden kötü cıvık muhabbetlere katılamıyorum yinede iyi davranıyorum herkese ama kimse benimle arkadaş olmak için bana ilk adımı atmıyor moralim bozuluyor
Hiç arkadaşım yok ailemde her seferinde bunu yüzüme vuruyor napıcam uzuluyorum artıj?
Cevapla