Sevgilisinin ya da eşinin makyajına ve kıyafetine karışmayan erkek var mı burda çok merak ediyorum?

Ayrıldığım sevgilim tam bir kazmaydı instagrama fotoğrafımı bile attırmıyordu ileride evlenirsek oje falan süremezsin dedi normal hayatta bakımlı bir insanım makyajsız ojesiz rujsuz gezmem etek elbise vs çok giyerim günlük hayatta. Eşinin ya da sevgilisinin neden kıyafet ve makyajına karışır ki bir erkek? özgüven eksikliği ya da aşağılık kompleksi olarak tanımlıyorum bunu görüşleriniz neler bu konuda erkekler? Bir erkek neden yapar bunu?
Sevgilisinin ya da eşinin makyajına ve kıyafetine karışmayan erkek var mı burda çok merak ediyorum?
Cevapla