Sevgilinizle eşinizle en güzel el ele tutuşma şekli hangisi?



Şekli önemli değil..
Genelde 1
Cevap
5Cevap
1. Güzel gibi
Samimi
1 ve 2 numaralı tutuşma şekli.
7 deki en iyisi halay başı olmak daha iyi 🤓
7 numara halay çeker gibi duruyor 😂😂
1 ve 2
İyi pazarlar
2. si :)
1 ve 3 dayi
7 numara halayci
Bence en güzeli hatununun koluna girmesi
1 güzel
1 nadiren 2.
2 ve 6
5 daha tatlı
2, 9
şey tutar gibi 9 numara :)
ne alaka, siz fesat olmayasınız?
yani emaneten tut geliyorum der gibi bir tutuş
bilmem
eğer o şekilde tutmaktan hoşlanıyorsan bişe diyemem
Daha tutamadım
1 ya da 2
2 yaniii
Tutuşunca söylerim.
1. 😇😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar