Zengin kız fakir erkeğe aşık olsa gerçekten de filmlerdeki gibi babası kızını o erkeğe vermez mi?
Hani filmlerde hep izleriz, kızın babası çok zengindir ve kız fakir ama gururlu bir erkeğe aşık olur. Evlenmelerine izin vermeyen baba da her türlü kötülüğü yapmaya hazırdır. Böyle bir aşkı mantığınızı kullanıp istemez misiniz? Yoksa her engele rağmen onu ister misiniz?
Zengin kız fakir erkeğe aşık olsa gerçekten de filmlerdeki gibi babası kızını o erkeğe vermez mi?
Engel ne demek? Ben normalde her konuda oldukça gerçekçi bir insan olduğumu düşünüyorum ama konu aşk olunca hiçbir engeli tanımam. Yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım. :))) Allah o kötü kalpli amcaları, teyzeleri bildiği gibi yapsın. :) Sinirlendim bak. Hani adam kendi çok zengin olmasa normal gelirli biri olsa ve kızını fakir birine verip sıkıntı çekmesini istemese, en azından bir ayarımızda bir aileden olsun damat dese hak veririm. Pok gibi paranız var zaten bırak da kız sevdiğiyle mutlu olsun değil mi ama.
Karakterine bağlı tam da bu konuyu anlatan bir dizi vardı Zengin Kız Fakir Oğlan adam kızın babasına onu deliler gibi sevdiğini ne yaptı ne etti kanıtladı en son üç işte birden çalışınca adam dedi tamam bu oğlan benim kıza deliler gibi aşık evlenmelerine izin verdi
Zengin kızın olduğu yere artık kolay kolay çulsuz gidemiyor. Günümüz kızlarının durumlarina gelince, parasi olmayanin suratına bakmaz. Bakıyorsa da anlık heycandır. Ileri vadeli yatırım olarak görmez.
Aç erkeklerin karakteride bozuk oluyor kızlar sakın açlara şans vermeyin ben 2 kez ayni hataya duştüm paraya önem vermedim ikiside biti kanlaninca ilk işleri beni terketmek oldu TECRÜBE KONUŞUYOR!!!
En İyi Cevaplar