Kahvenin icine koyulcak bir sey unutmussundur mutlaka duzgun sunum yapamadin belki kahve kopukle ya da yaptim olduyla bitmez kimse kimseyle yalnizca kahvesi guzel diye de evlenmez kahve sohbet demek misal tuz zehir demek senin elinden ne bok olsa icerim yalanlari demek cok karmasik bu kahve meselesi bence sen yeterince iyi degilsin daha da gelistir kendini kahve yapamayan kiz mi olurmus canim evlenmek isteyeninden hemde evlenmek senin haddine sen evde otur once kahve yapmayi ogren
Artık eski adetler kalmadı.40 yıl hatrı olan kahve bile unutuldu. Adaletsizdir ve evlenirsem illa ki o kızın elinden kahve içmek zorundayım 😂. Köpük değil mesele hatırdır diyorum ve sessizce uzaklaşıyorum. Insallah kisa sürede senin de tuzlu kahveyi verdiğini duyarız diye de temenni ediyorum 😊
Pehhh Altı üstü bol tükürüklü ve tuzlu bir gayfe. Bunun neresi maharetse artık. Duyan da ; ipek kumaşlar içindeki paşanin kızı sanır. Minnak sen neden hep böyle abartiyorsun 😉😂
Tek kopuklu kahve yapiyosan ondan evde kalirsin sen oglu olan birisi gelsin pogaca kek borek sarma yap oturmani kalkmani bil yarin istemeye gelmiyolarsa sirun kesin onlardadir ya da gercekten kismetin kapalidir 😂😘😘😇
Evde kalma tabirini kullanmayin artik ya bir kadin evlenmeye değer adam bulamadığı icin evlenmez mk kadin vitrin mali mi ya biri almadi evde kaldi muamelesi görüyor? Sen de evde kalmadin daha yaş 22 sen kaldıysan biz òlelim o zaman :D
Evde kalmak gibi bir kavrama inanmadığım için bence bomboş bir soru olmuş fakat yine de soruyu ciddiye alıp yanıtlayayım bir kadının evlilik için uygun olduğunun kanıtı köpüklü Türk kahvesini iyi yapması ile ölçülmediği içinde gayet adaletli.
Bunu bir meziyet sanan ve evlilikle bagdastiran kızlar evde kalsın zaten, kendi kendilerine kahvelerini yapıp icsinler. Hatta dışarı bile cikmasınlar. Hakedenlerin evlilik haklarını yemedikleri için adalet böylece sağlanmış olur:))
Köpüklü Türk kahvesi yapmakta ne var kahveyi koyduktan sonra karıştırmayacaksin oldu bitti 😃 Türk kahvesi karın doyur muyor Önemli olan Türk mutfağını yapabilmek sadece Türk kahvesiyle tabiki Evde kalırsın 😏
Köpüklü kahve yapma becerisi evde kalmanın ilk şartıdır... Kayveyi köpüklendirip beyaz atlı prensini bulmuş tek kız Çin'li bir kızmış ki o da ismini şu an unuttum, efsane olmuştu... :))) Şaka...
Köpüklü Türk kahvesi yapabilen 100 kiloluk kızlar burak özçivit gibi bir kısmet bekliyorsa evde kalmaları çok normal. Birazcık mantıklı olan hiç bir kız evde kalmaz.
ne alaka? Evlenirken kahveye göre mi evlenilir? Tabii bunu yapa bilmen senin artınd ama mükemmel insan bile olsan kesin evleneceksin diye birşey yok. Bu işler nasip kısmet işi.
Kahve yapmak ile olmuyor bosver makineler var onlarda köpüklü kahve yapiyor evlenmis olmak icin evlenmenin manası yok Allah iyi insanlarla karsilastirsin
Kahveyi koy altını yakmadan bir karıştır pürüzleri gitsin sonra kısık ateşte yak bırak kendi halinde pişsin fokurdayınca çok az havalanmasına izin ver hemen söndür sonra yavaaşça fincanlara dök :) ben öyle yapıyorum full köpüklü oluyor ayrıca demirden kaşıktla karıştırma varsa tahta kaşıkla karıştır. Afiyet olsunn 😊😊
En İyi Cevaplar