Unutur gibi olursun bazen. Bir süre. Ondan önce nasıl akıyorsa öyle akıyor gibi gelir hayat. Bir süre. Başka şeylerle uğraşıp, başka şeylerle heyecanlanıp, başka şeylere üzülürsün. Ama bir süre. Oysa hepsi eksiktir. Her neyle meşgulsen tam da onun ortasında geliverir gülüşü aklına. O an aklını kaybedersin. Ve o an başka her şey anlamsızlaşır. Koşarak onun yanına gitmek istersin. Elinden tutmak, alıp onu, kimsenin kimseye değmediği bir yere kaçırıp, dizlerine yatmak istersin bütün yorgunluklarını diz kapaklarına gömüp. Koşamazsın. Öylece kalakalırsın. Ne ona gidebilirsin ne bulunduğun yerde kalabilirsin. Onun dışında her şey anlamını yitirir. Sessizce her neredeysen uzaklaşırsın. Aklında bir tek o, dudaklarında acı bir ıslık, davasına ihanet etmiş ama bundan zerrece pişmanlık duymayan bir suçlu gibi, içine içine akıtırsın akmaktan utanan tüm yaşlarını. Çünkü aşktır bunun adı ve aşk başka her şeyi unutturacak kadar kuvvetli bir gerekçedir. Neye mi? Kendisinden başka her şeye..
Film ve muziklere ara vermek lazim hatta o ayrilikdan sonra komple telefona bir ara vermek lazim.
O boslugu zamanla doldurursun mesela bir hobi veya is ile -> bir kitap yazmaya baslarsin -> temiz havaya cikar kagit kalem ile ressam bobluk yaparsin -> her bos vaktinde arkadaslarinla konusur yeni planlar yaparsiniz -> evcil hayvan beslersin vs. yani o bosluk sen onu doldurmayi bilirsen gider. Dikkat etmen gereken nokta asla o boslugu baska biriyle doldurmamak cunku sonuc biseye benzemiyor.
Nedense o ayrilik boslugunu ben 2-3 ay sonra hissetmeye basladim.. ondan önce düsünmeye lüksüm yoktu galiba tezimi yaziyordum cok stresli bir zaman di bütün dikkatimi buna vermeliydim. Yani insan hobi edinince hic de o boslugu hossetmiyorsun, spor yapmak, kitap. okumak sosyallesip arkadaslarinla bulusmak gibi.. biz izin verdigimiz kadar hissederiz o boslugu. Tabi aciyi da yasamak lazim da abartmamak lazim
Sakın başkalarında teselli arama zor olacak ama o boşluktan yanlız çıkmalısın zor olacak ama başarmalısın canını sıkma hak ettiğin sevgiyi alamadıysan sorun sende değil üzülme demiyorum ama herşeyi atlatacak güçtesin kendine güven giden gitsin sen hayatına bak
Mutfak+Dram kursu+Spor= aklıma bile gelmiyor hatta gönlünü almak için aldıkları eşyaları ve doğum günü gibi günlerde aldıkları hediyeyi bile kullanırken bile hatırlamıyorum :D
O boşluk hissi zamanla geçer ama en hizli şekilde başka biriyle ilişkiye başlayarak gecer insan cok zaman gecirince mesgul olur ve hemen ona alışır denemesi bedava
hiç bişey düşünmeden gezip tozarak ama gece olunca kafamı o yastığa koyunca işte o zaman öyle bir boşluk oluyor ki sabaha kadar o yastık ta ya ağlarsın ya da sağa sola döner durursun
En İyi Cevaplar