Ben seviyeli ama bir o kadar da doğal oluyorum açıkcası. Espiri de yaparım gulmesi icin yeri geldi mide sinirlerim.


Peki flörtten sonra farklı mı davranıyorsun. Kızmayın ama bazı soruları anlamsız buluyorum. Not: Sorunuz, ana panoda yer aldığı için yazdım.
Böyle düşünceler yüzünden ilişkiler bir yere varamıyor.
Eğer karşındaki kişiden çok hoşlanmıyorsan , ne konuşursan konuş pek zevk almıyorsun amma hoşlanıyorsan tam istediğin bir tipse ne konuşsan zamana aldırmazsın
Ben msjlaşmayi ve telefonda konuşmayı sevmediğimi söylüyorum konuşmak istediğim zaman yüzyüze konuşmak istiyorum..
gece 12 yi geçirmemeye. Üstünde ne var sorusu soruldu sorulacak telefonu hemen kapatmalıyız :)
Cevap
16Cevap
Flört döneminde telefonla konusmayi sevmem. Görüsürüm 😂
Bazen anlaşmazlık olsada telefonla konuşmak güzel flört ederken
rahat oluyorum ben hiç kasmıyorum ama hep ters tepiyo yahu...
Hiç kız arkadaşım olmadı ki. Olsa ne yapacam bilmiyorum.
Çok Uzun Zaman Oldu Flört Dönemimiz Hatırlamıyorum.
konu bulmaya çalışmam gelişine doğal akışa bırakırım. ne kadar çok ortak payda bulursak o kadar etkilenirim. çok iyi dinlerim
Olabildiğince ilgileniyorum.
Surekli eski sevgilimin adini soylerdim yanlislikla kac kez ayrilip baristik
Hiçbir şeye.
Doğal davranmaktan başka bir şeye önem vermem
Tamamen sizin gibiyim.
Aptalca bir şey söylememeye
Kendimi kasmamaya 😊😂
Dikkat etmiyorum, niye kendimi sıkayım
Düzgün, özenle seçilmiş cümleler kurmaya
Canım yavrum vs kullanmamaya
25 yaşında aşk mı olur
seks konularında ne tepki veriyor
Flörte karşıyım
Tikkat etmiyorum
Flörte karşıyım
Neye karşı değilsin
T9 dshskdjkdhdk
Bilmem
Özgüven...
diksiyon.
flört etmeye ğdsadsa
Kibarlık
Saygı...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar