Ben bu çocuk ile okulun ilk günü aynı sınıftaydık ama tanışmadan benim sınıfım değişti. Daha sonraları bu çocuk ile ne zaman koridorda denk gelsek veya bahçede felan denk gelsek sürekli gözlerimin içine bakıyor uzun uzun bende gözlerim takılıyor bakıyorum birkaç saniye bakıştıktan sonra ben utanıyorum kafamı çeviriyorum çaktırmadan tekrar bakmaya kalkarken bakıyorum ki hala uzun uzun bana bakıyor. Daha sonradan benim abim var ve abimin arkadaş çevresinde bu çocuğu görüyorum abim çocuktan yani benden 5, 6 yaş büyük tabi. Çocuğun ismini de arkadaşlar ile konuşurken konusu açılıyor ve çocuğun ismini öğrendim. Çocuk benim ismimi biliyor mu bilmiyorum ama büyük ihtimalle biliyor. Ailem beni bu okula gönderirken abim arkadaşlarına bana bir şey olursa felan diye koruyun gözetin diye tembih ediyor. Şu varki hiç bir abimin arkadaşları bana bakmazlar hatta hiç konuşmazlar bile. Bu çocuğu da abim tanıyor ama bu çocuk bakıyor hatta bana cesaret edip de bakabilen tek çocuk hatta uzun uzun bakıyor ayrıca. Benim sorum bu çocuk acaba niye uzun uzun bakıyordur? Koruma göz kulak olma amaçlı mı yoksa başka anlamda mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar