Esimi artik sevmiyorum. Lutfen dogru duzgun akillar verin🙏🏻 Kimseye anlatamiyorum.. Ne yapmaliyim?

Cok uzun bir hikaye.. ozet geceyim ben. Esimle eylul 2016 da tanistik ve 1 ay sonra hemen evlendik. Sorun su ki, ben esimle tanismadan once bu hayatta insanin basina ancak 1 kere gelen biseyi yasadim, gercek ask.. ve ailesinden dolayi olmadigi icin ayrildik. Ben evlenecegimize inanmiyordum ve ayrilmak istedim o kisiyle. Sonra esimle tanistik ve evlendik. Benim biraz bosluguma geldi, bu kesin. Bu evliligimden 1 kizim oldu. Şu an 6 aylik. Ama esime karsi bisey hissedemiyorum. Ben 22 yasindayim o 36.. belli etmiyoruz yaslarimizi ama ben artik onu sevemiyorum. Hala eski sevgilimi dusunuyorum. Fakat esimde cok ilgisiz hemde cok.. en son ne zaman birlikte olduk bilmiyorum. Evlilikte bu cok onemli bence. O cok yasamis etmis. Doymus belki.. ama.. Ben gencim.. her konuda farkliyiz. Benim ailemin durumu cok iyi. Ama onun durumu iyi degil. Maddi sikinti cekiyoruz. Ben boyle yasamaya alisamiyorum. Kizim icin onunla evli kalmaya devam edersem, bu bana ve esime haksizlik olmaz mi? Esimin 2. evliligiyim ben bir de.. kizim babasiz buyusun istemiyorum. Veya babasi ile annesi ayri olsun istemiyorum cunku benimde annemle babam ayri.. eski sevgilimin fotograflarina bakiyorum arkadasimin instagramindan. Icim eriyor. Esimi sevsem, o fotograflara icim erir mi? Ne istedigimi bilmiyorum. Lohusa sendromu falan degil bu, eminim. Cocugumla eski sevgilime donecek degilim tabii ki. Ama mutlu olmadigim biriyle evli kalmak da istemiyorum acikcasi.. Nolursunuz beni elestirmek yerine Şu an akil verin. Kimse kimsenin icini bilemez, yasadiklarini bilemez.. simdiden tesekkur ediyorum okudugunuz icin..
Esimi artik sevmiyorum. Lutfen dogru duzgun akillar verin🙏🏻 Kimseye anlatamiyorum.. Ne yapmaliyim?
Cevapla