Cok uzun bir hikaye.. ozet geceyim ben. Esimle eylul 2016 da tanistik ve 1 ay sonra hemen evlendik. Sorun su ki, ben esimle tanismadan once bu hayatta insanin basina ancak 1 kere gelen biseyi yasadim, gercek ask.. ve ailesinden dolayi olmadigi icin ayrildik. Ben evlenecegimize inanmiyordum ve ayrilmak istedim o kisiyle. Sonra esimle tanistik ve evlendik. Benim biraz bosluguma geldi, bu kesin. Bu evliligimden 1 kizim oldu. Şu an 6 aylik. Ama esime karsi bisey hissedemiyorum. Ben 22 yasindayim o 36.. belli etmiyoruz yaslarimizi ama ben artik onu sevemiyorum. Hala eski sevgilimi dusunuyorum. Fakat esimde cok ilgisiz hemde cok.. en son ne zaman birlikte olduk bilmiyorum. Evlilikte bu cok onemli bence. O cok yasamis etmis. Doymus belki.. ama.. Ben gencim.. her konuda farkliyiz. Benim ailemin durumu cok iyi. Ama onun durumu iyi degil. Maddi sikinti cekiyoruz. Ben boyle yasamaya alisamiyorum. Kizim icin onunla evli kalmaya devam edersem, bu bana ve esime haksizlik olmaz mi? Esimin 2. evliligiyim ben bir de.. kizim babasiz buyusun istemiyorum. Veya babasi ile annesi ayri olsun istemiyorum cunku benimde annemle babam ayri.. eski sevgilimin fotograflarina bakiyorum arkadasimin instagramindan. Icim eriyor. Esimi sevsem, o fotograflara icim erir mi? Ne istedigimi bilmiyorum. Lohusa sendromu falan degil bu, eminim. Cocugumla eski sevgilime donecek degilim tabii ki. Ama mutlu olmadigim biriyle evli kalmak da istemiyorum acikcasi.. Nolursunuz beni elestirmek yerine Şu an akil verin. Kimse kimsenin icini bilemez, yasadiklarini bilemez.. simdiden tesekkur ediyorum okudugunuz icin..
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılKardesim once eskiden zihnen kurtulmalisin.. Olsaydi onceden olurdu, olmadi ve olmayacakta. Bunu kabullen. Biliyorum zor ama imkansiz degil hersey kafada inan. Ikincisi evlenirken acele etmissin. Biraz senin hatan. Ucuncusu, once suna karar ver evliligini sonlandirmak mi esini sevmek mi istiyosun? Dorduncusu, eger esini sevmek istiyosan, onunla once iletisim kur, anla anlas.. Besincisi, eger ayrilmaksa niyetin bir yavrun var bunu unutma goze alabiliyosan ayril. Altincisi, atilan her adim, eski sevgilinden ayrilman, ya da evlenmen, ya da cocugun, hepsi bedel ister sorumluluk ister. Yola cikmadan once dusunup goze aldiklariniyapm aliydin, goze alamiyosan o yola cikmanin bir anlami yok.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİlk önce lütfen çocuğum için demeyi bırakın çünkü sen eşini sevmiyorsun ve bu zamanla değişmeyecek de bence ve bu çocuk bunu hissedecek evde huzursuzluklar olacak ve hepsi çocuğunuza yansıyacak ve inan bana bu daha kötü bir durum mademki olmayacağını düşünüyorsun çocuğum için evli kalmalıyım deme çünkü o çocuk daha çok etkilenecek böyle zamanka büyüdüğünde ve bazı şeyleri anlamaya başladığında anlatırsın babası da görür ara ara iki yetişkin gibi halledin olayı
02 Yorumla
Soran+1 yılYa boyle olmazsa.. esim cok anlayisli iyi bir insan ama cok baskayiz ikimiz de. Birbirmize tahammulumuz kalmadi daha simdiden.. bir de tekrar bosanmak istemezse ne olur bilmiorum
- +1 yıl
İsteğine saygı duymalı madem anlayışlı biri çünkü böyle birbirinizi yıpratırsınız birtek
Tatile çıkmayı deneyin, orda bol bol birlikte olun (yani ilişkiye girin) sen kadınlığını kullan artık bir şekilde başladımı, onu bir galyana getirdinmi gerisi gelir. Şöyle demiş büyüklerimiz; alamassan sevdiğini seversin aldığını. Bu düşüncelerin sana yanlış bişey yaptırtmasın, fotolarada bakmayı bırak artık, birinin resmine ne kadar özenle bakarsan o kişi gudubette olsa artık gözüne güzel görünür. Aklına kötü şeyler gelince kızınla ilgilen zaman geçirip kafa dağıt. Olmadı en son çare olarakta şunu öneriyorum. Annenle paylaş anneler her zaman iyidir 😉 Haydin eyw. Bol şans
14 Yorumla
Soran+1 yılCok guzel dedin ama tatile cikicak durumumuz yok Şu an .. kizim 1 yasina girince de onu krese verip calismak zorunda kalicam. Bu hayati istemiyorum :( attan inip esege bindim resmen. Ve ben bir de bu adama kactim! Annem hic istemedi. Ben evde mutsuzdum. Baya kacmak icin kactim.. annem bu sefer oh iyi oldu sana falan bir ton konusucak..
- +1 yıl
Birincisi Annen öyle konuşmaz sana ılımlı yaklaşıcaktır mutlaka, ikincisi ise ; atalarımızın yine şöyle bir sözü vardır : kadın darlıkta erkek varlıkta belli olurmuş 😉 suçlu aramayı bırakıp yaptığın hatalardan ders çıkarmayı denesen iyi edersin. Yoksa böyle giderse sonunun ne olacağını az çok kestirebiliyorum
Soran+1 yılNe olur? Acik konusun
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen şuanki eşinle eski sevgilini unutmak için evlenmişsin. Cicim ayları bitmiş ve şu an sen olayın farkına varmışsın. Ama en güzel yanı şu ki sen bunu itiraf ediyorsun. En azından şimdiki eşini suçlamıyorsun. Bu güzel bir davranış. Şimdiki eşin ise ilgsiz olması kötü birşey. Şimdiki eşine iyi davran ona fırsat ver. Onunla bu konuları konuş. Ha hala şimdiki eşin senden kaynaklanmayan sebepten ilgisiz ise o zaman ayrılığı düşün ve medeni şekilde ayrılmaya çalışın derim. çünkü çocuğun babasız büyümesi iyi birşe değildir.
02 Yorumla
Soran+1 yılResmen boyle evet.. tesekkurler yorumunuz icin
Cevap sahibi+1 yılbirşey değil...
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
35Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı.
+1 yılYaşın çok genç bu yaşta evlilik zaten pek sağlıklı değil ayrıca üstelik kendinden epeyce yaş farkı biriyle bu yola çıkmışsın...
önce eski ilişkini unutacaktın sonra evliliği düşünecektin...
28 yaşına kadar daha cok fikrin yenilenir, bide bunca karmaşada çocukta yapmışsın...
Kendine biraz zaman ver fevri kararlarla pişman olma, evliliğin ilk 5 yılı sarsıntılı olur ne kadar biribirini iyi tanısanda...
Esin olgun biri bence zaman zaman karsılıklı sohbetle fikirlerinizi dile getirerek çözüme ulasırsınız.
Maddiyata gelince zaten bile bile kabuletmışşin, kişilik olarak iyi biriyse bu aşılır zamanla...
ÇOCUĞUNLA BÜYÜRSÜN İŞTE, GÜZEL DÜŞÜN GÜZEL OLSUN GEÇMİŞTE BIRAKTIGIN KİŞİNİNDE RESİMLERİNE PROFİLİNE BAKARAKTA AKLINI KARIŞTIRMA BENCE.10 Yorumla
+1 yılBence sen gerçek aşk falan yaşamamışsın yaşasaydın Çok büyük ders çıkarırdın hemencicik başka bir adamla evlenmezdin heleki gönlün olmadan. Sana gelicek olursak Sen mutsuz olursan kızında mutsuz olur eşinle arandaki yal farkı çok fazla. Şimdi belki sorun olmaz ama 5 yıla kalmaz büyük sorun olur 5 yıl sonra eşin 41 sen ise 27 yaşında olucaksın baba oğul gibi olursunuz. Çocuğun hala daha küçükken Aklı ermiyoken bence ayrıl eminim sanada çocuğunada bakabilecek daha düzgün bir adam bulursun yeterki acele etme Yanlış adım atma Birini iyice tanımadan da EVLENME.
00 YorumlaSağlıksız bir anne , anlayışsız bir baba ile büyütmektense çocuğu , keyfi yerinde ve ne yaptığını bilen bir anne daha maküldür. Sevmiyorsan zorlama kardeşim , ilerde iyice sarpa sarıyor.
24 Yorumla
Soran+1 yılYasadiniz mi bunu? Gercekten ne yapmaliyim bilmiyorum... mutlu aile tablosu diyolar ya.. anne baba cocuk.. ne bileyim.
Soran+1 yılZaten annem kizima ote kay dese batar.. yanlizca maddi destek isterim belki. Cocugumu krese verir calisirim. Ayri eve cikarim. bir tek yapabilecegim bu.
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Öncelikle çok üzüldüm adınıza. Emin olun kızınız da sizin bu çaresizliği yaşamanızı istemezdi, ben olsam annemin böyle bir durumda kalmasını istemezdim en azından. Eğer boşanırsanız hayatınızın daha iyi olacağına inanıyorsanız boşanın. Ya da eşinizi düzeltebileceğinize onu sevebileceğinize dair bir ümidiniz var mı?
03 Yorumla
Soran+1 yılHayir, hatta gelecek hakkinda korkularim var.. daha cok yas farkimiz ortaya cikicak hic anlasamicaz.. evet muhtemelen ayril derdi. Ama ben anneme babamla ayrildi diye cok seyler yaptim. Aynisini yasamadan da olmem muhtemelen..
Soran+1 yılHayir. BABam annemi aldatiyodu, siddet ve alkol vardi.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. keske hemen evlenmeseydin belki de biraz sabretsen sevgilinle evlene bilirdiniz. ama keske iste. olacaga care yoktur. olan olmus. bence geri donulmez hata yapmissin oyizden derler ya sabir sabir. sevgilinle ayrildiktan sonra sbr etmen gerekirdi. ya donerdi evlenirdinkz eger mumkun degilse en azindan zamanla unuturdun. biri cikardi karsina ve evlenirdin. ama sen cabuk sevmeden evlenmisin. buna care yokki. bosanmakta cozum degil. dul kadin olmak zordur. ne diyim. cocuguna ada hayatini
01 Yorumla
Soran+1 yılBelki evlenebilirdik haklisiniz.. nerden bileyim bilsem boyle olacagini evlenir miydim hic
Önce kocanla bu durumu bir konuşup ele alın olmayacak gibiyse ayrılın eski sevgilinle konuş seni kabul ederse onla evlen ama bu evliliğini sürekli ileride senin karşına çıkaracaksa hiç evlenmeyin bile yani önce kocanla konuş olmaz ise git eski sevgilinle konuş
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlamiyosunuz :( eski sevgilimle barisma gibi bir niyetim yok olamaz da.. ailesi asiri dindar ve ben kapali degilim ve o cemaatten degilim diye olmadik zaten. bir de cocukluyum biz tam imkansiziz! Sadece onu dusunuyosam sevmiyorum dmeektir esimi..
eski sevgilini ilk çnce bir tarafa koy kendi başına gelmesini istemediğin bir durumuda kızına yaşatma bunu eşine açıkca bildir senin rahatsız olduğun durumları konuş açkla ona izah ederek oda istemez elbetde ayrılmayı madıyat çnemsiz dir bir yolu bulunur sorunların çozumu herzaman iletişimden geçer eski sevgiline baktıgında duydugun iç erimesi senin kocanın sana olan ilgisizliğinden kaynaklı iletişim iletişim iletişim tekçare bu
00 Yorumla
+1 yılBence kocanla bu durumu konusmalısın seni sevmiyorum artık dememelisin ama başka bir yöntemle birlikte olun ne biliyim güzel kıyafetler giyin güzel sözler söyle ona sadece yatakla ilgili değil zamanla oda sana söylemeye başlıyacaktır maddi duruma gelince sorunlar ortak çözümler arıyarak çözülür sen ne kadar sorunlardan kaçarsan onlar arkanda o kadar cok büyüyüp yakana yapışır yani demem o ki ilk başta cek köşeye konuş dediğim şeyleri uygula
00 Yorumla
+1 yılAyrilmalisin esinde ilgisizse fazla sorun cikarmaz saniyorum sevmiyorsa yani sonra cocugunu gorur istedigi zaman sende oyle basta sorun olsada sonradan denge bir sekilde bulunur bence daha fazla yazik etme kendine
10 YorumlaIyi okudum.. yazdiklarini..
Kisa. ve oz yazacagim. dikkatli oku.
Bosluktasin ve ne yaptigin belli diil.
Ani hareketler yapma.
Eski dedigin belki daha kotu olacak.
Birde yeni evlisin 7 sene gecmesi lazim
Alismaniz icin bir birinize.
Fetih süresi oku ya da yutuptan dinle
Dua et. Yuvani yikma.
Veebal. alirsan omur boyu
Çeker sin.
Ayrica eskiyi dusunme
O yok artikkk00 Yorumla
+1 yılAllah yardimcin olsun zor bir surecten geciyosun bence esin ile olan sorunlari esinle konusman lazim eaki sevgiliyi falanda at kafadan dusunmemeye calis resimlere falaan bakip gecmisi gozunun onune getirdigin surece o psikolojiden kurtulamzsin kendine yazik etmissin aradaki yas farkina ragmen evlenmenle bu ilerki yaslardada sikinti cikartir ama inan uzuldum sana
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet. Asil ilerde ne yapacagim? En guzel cagimda..
- +1 yıl
Valla sen kendini harcamissin ya burdan yazarak konuyu fazla uzatmak istemem istersen ekle beni biraz sohbet edelim icini doker rahatlarsin belki sana bir faydam dokunur istemezsende sorun yok ama hakikatten zor bir durum seninki
Gizli Üye(30-35)+1 yılKardeşim çocuklarına iyi baba olan kim sence? Şu an yanında olan kim. Yaş farkına takılma. Çocuğun için evli kal ve çocuğunu düşün. Kızın büyüdüğünde biyolojik babası başka diğer babası başka olmasını istemezsin değil mi eğer eski sevgilinle beraber olursan. Ki eski sevgilinle ailesi yüzünden ayrıldık dedin. Çocuklu birisini nasıl kabul etsinler. Her şeyi bırak. Sen annesin. Çocuğunun hayatını düşün
02 Yorumla
Soran+1 yılEVet. Cocuguna gayet iyi esim. Ama ya ben? Ben ne olacagim?
Cevap sahibi+1 yılÇocuğuna iyi bir anne olmak ona iyi bir hayat vermek emin ol seni de mutlu eder. Eşinle bu durumu konuşmanı tavsiye ederim. Olmuyorsa elbette ki yolları ayır ama o en son seçenek olsun. Yapıcı ol güzel kardeşim. Anne baba ayrı olması çocuğu yıpratır hemde çok. Sen de kızını gördükçe o şekilde yıpranırsın. Yapma etme. İyi düşün. Sorunları çözmen temennisiyle
Aşk İlişkileri konusunda 434 cevap paylaştı. Arada çok yaş farkı var. Şimdiden tıkanmış bence zorlamanın anlamı yok. Bir evlat için de bir ömür birşey hissetmediğin insanla aynı evde yaşaman mantıksız. Sevmiyorsan bitir boşan. Ailenin de durumu iyiyse kızını alıp bakarsın ona
20 Yorumla
+1 yılKlasiktir. Asik oldugun adamdan ayrilirsan isterlerse Dünya‘nin en zengin en yakisikli adamini, kadinini versinler mutlu olamazsin. Ölürken bile hayalinde o olacak.
Ama yuvani kurmussun cocugun varmis kirma kimseyi00 Yorumla
+1 yılEski sevgilini seviyorsun belli aklın onda. yaş farkı çok ve birbirinizi yeterince tanımadan evlenmişsiniz.1 ay çok kısa bir süre gerçekten. çocuk olmasa ayrıl derim ama çocuk olduğu için daha zor bir durum. karşına alıp konuşmalısın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Hissiyatından emin olmadan evlenmişsin. Şimdi yine hissiyatından emin değilsin. Sabırlı olman gerek. Çalışıyor musun bilmiyorum fakat zihnini dağıtacak bir şeyler yap. Ney çalmayı öğren mesela. Hem kendine huzur verirsin hem etrafına
00 YorumlaSevmediğin biriyle yasamak zor olsaki bide eski sevgilini ozluyosun cok iyi dusunup hareket etmen lazim ortadada bir cocuk var işte dusunulmeden yapilan şeyler zor ve sikintili gunler yasatiyor insana
00 Yorumla
+1 yılbiran önce ayrilmalisin... eski sevgiline dönemesen bile yeniden asik olup sevebilirsin.. ayril kurtul bu dusuncelerden.. ayrilmak hayatin sonu diil cocugun buna da alisir... bizim toplumumuz ayriligi cok berbat biseymis gibi saniyo...
02 Yorumla
Soran+1 yılBende yasadim aynisini.. annem babam ayrildi. Ama bana cok yansittilar. Belki arkadas olarak iyi ayrilirsak cocugumuz icin sikinti olmaz, dimi?
- +1 yıl
eger barbar bir yapiya sahip diilse olgun bir insan sa guzellikle ayriligi kabul eder.. bir sorun olmaz dert etme
- Aşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı.
+1 yılEsini sevmiyorsan bosan malesef iste ask acisi cekerken evlenmissin bu cok yanlis.
Bosan gercekden asik oldun biriyle evlenirsin 22 yasindasin bir 30 40 yil o adamla ömür gecer mi kendine sor?00 Yorumla cocuk buyusun en azindan akil mantik duygular cercevesinde bir karar ver bosansan dul diye bir cok erkek basinada ususebilir yanlis bir karar vermissin en azindan bundan baska bir yanlisa dusmemrk icin biraz zaman ver aklina duygularina mantikli olani oyle bul
00 YorumlaAllah yardımcın olsun. Eşinle oturup konuşmayı dene biliyorum zor bir durum ya da konuşunca seni anlaması zor ama yapma. Sen artık 1 değil 2 kişilik düşünmek zorundasın..
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet. Zaten kizim olmasaydi muhtemelen coktan bosanmis olurdum.. konustuk ama o gayet ilgili oldugunu savunuyor. Senin icin hersey seks mi diyor.. kendimi sapik gibi hissediyorum
Zor biliyorum ama ısınmaya çalış iyi yönlerini gör kotu yönlerini göz ardı etmeyi ogren. Kızın için her şeyi yapabilirsin bunu biliyorum çünkü sen bir annesin. Bunu kizin için yapmaya çalış.
00 Yorumla
+1 yılEşinle konuş isteklerini söyle gerkerise destek alın zaten eski sevgilin aklımdayken evlenmen büyük saçmalık ayrıldığında ona dönmeyeceksin madem ayrılmak çözüm olamayacak
00 YorumlaE yani kadın gibi hissetmek istersin daha iyi yaşamak da istersin sevmek de istersin doğal. Ayrıl madem
00 Yorumla
+1 yılBelki tepki toplayacagim ama haklisin sen bir insan mutsuz olunca diger insanlara ozenip mutluluk veren insana gitmek istiyor haklisin mutsuz bir evlilik yurutmektense ayril hayatinda hep mutlu ol inşallah
11 Yorumla
Soran+1 yılAMIn hayirlisi bilmiyorum insallah..
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAllah yardımcın olsun ne dıyelım hatalar hataları getırmıs ama eskı sevgılınınde sana bır yararı olmayacaktır. ORtada mınık evlat var ıyı dusun
05 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilimle barismayi falan dusunmuyorum zaten.. sadece onu dusundugum icin artik esimi sevmiyorum bunu anladim..
Cevap sahibi+1 yılBu senı cok yıpratır bırazda esıne haksızlık yapmana surukler yanı senın hıcmı kabahatın yok sne ılgılımısın adama
Soran+1 yılBen cok ilgiliyim. Onun elinde hep telefon veya tablet. Hep oyun oynuyor, dizi izliyor film izliyor.. benimle ilgilensene ya deyince de ilgileniyorum ya iste burdayim evdeyim kahveye mi gidiyorum evden ise isten eve diyor.. bir de ben onu bir kac kez esrar icerken yakaladim. bir kere de kova yaparken.. hemde tuvalette. Şu an yapiyor mu bilmiyorum ama eve cok gec geliyor. Supheleniyorum da. Yani anlicaginiz iyi bir insan, cocuguyla da ilgili. Iyi kalpli. Ama eksileri de var. kimse mukemmel degil evet ama.. cok baska cok
Cevap sahibi+1 yılSenı anlayabılıyorum ben hakta verıyorum fakat yanı nasıl desem kı aranızda bır kopukluk var ve gıderemıyorsunuz bırınızın bu zıncrır oercınlemesı lazım
Cevap sahibi+1 yılBelkı cınsel sorunları varbunu yansıtamıyor ozellıkle kıloluysa bu bıraz Türk erkegınde kacınılmaz olyor bır kadın olarak sen ona ılgı gosterıyormusun yanı yanına gelmesı ıcın kıyafetler seksı hareketler cılveler yaptınmı tepkısı n eoldu
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılAranızda yas farkı baya varmış ne diyeyim bilemedim işte
00 Yorumla Eşinle arkadaş kaldığınız sürece çocuk bu durumdan çok da etkilenmeyecektir.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılesinle konuş sevismek istiyorsan sevis sorun varsa konusun baska erkeklerden fayda yok
12 Yorumla
Soran+1 yılBaska erkek istedigimden degil, ama baskasiyla evlenseydim esim de baska erkek olmicak miydi?
Cevap sahibi+1 yılşu an esin bu kisi oldugu icin baskalarini dusunme bunu sectigin icin boyle olmuş bosanmak yerine birbirinizi duzeltmeye calisin
+1 yılEşini sevmemen sorun, daha büyük sorun, isteğini gidermemesi, bu durumu konuş onunla, istekliyim de, bence, seni ihmal etmesin,
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. Yok artık o mutlu aile tabloları, herkesin anne babası ayrı
02 Yorumla
Soran+1 yılEVEt ama ne yapmaliyim bilmiyorum..
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Boşan, ailen baksın çocuğuna da gir bir işe çalış. Erkek düşünmekten vazgeçin artık
01 Yorumla
Soran+1 yılErkek dusunmuyorum. Yanlizca eski sevgilim hala aklima geliyosa esimi sevmiyorum demektir diye dusundum ve buraya geldim.
bence bu düşüncelerini oturup eşinle konuşman lazım
00 Yorumla
+1 yılsevmek zorundasin cunku cocuk car artik sevmiyorum kelimesini bilşnc altindan cikar bende
00 Yorumla
+1 yılAblacım bana kalırsa boşan çünkü ne kadar ileriye götürebelirsin ki tam boş bir anına. Denk gelip evlendin ama çoğunu düşün derim
00 Yorumlaısın zor ama ılk hata erken evlılıkle olmus konusalım bır ara
01 Yorumla
Soran+1 yılEVET :(
+1 yılİyi düşün bence
ailene bahset bence bu durumu olmuyorsa boşan bence daha kötü bir durum olmadan ileride çocuğunuz büyüyünce hissedecektir zaten00 YorumlaEski sevgilinde aklın ama artık çocuklu bir kadınsın eski sevgilin seni bu şekilde kabul etmez ki
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadiniz eski sevgilime geri donmeyecegim asla. Sadece eger aklim ondaysa bu esimi sevmiyorum demektir.. :(
Zor bir durum umarım bir yolu bulunur ayrıl git demek olmaz şimdi düzelir diye Umut ediyorum
00 Yorumla
+1 yılZor durum zor bir dönem inşallah atlatirsin ama bibevde iki yabancı gibisiniz Allah yardım etsin
00 Yorumlaarkadaşım sorunu önce kafada bitirmeli sin çok deneyim yapmalı sın
00 Yorumla
+1 yılSev evlenirken ailen hic mi uyarmadı?
12 Yorumla
Soran+1 yılUyarmaz olur mu annem asla istemedi. Ama ben sirf o evden kacmak icin evlendim. bir anda oldu hersey!
- +1 yıl
Vallah kendi düşen ağlamaz derler ya çocuğuna üzüldüm ben olmuyor ise zorlamayın.
+1 yıl1 ayda evlenmek? Nasıl mantık bu ya
01 Yorumla
Soran+1 yılSorma.. buyuk konustugum ne varsa basima geldi. Kinadigim herseyi yasadim, yasiyorum..
+1 yılhemen evlenmeseydin sende
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet. Keske... o anlik bir seyle iste..
- +1 yıl
Çok acele yapmışsınız be
+1 yılbence ayrilmla sonra pisman olma
01 Yorumla- +1 yıl
cozum yolu bulun herseyi ayriliga getirnwyin
+1 yıleşinle konuşmayı dene
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 419 cevap paylaştı.
+1 yılAllah yardımcın olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin ilk evliliğinse neden dul adamla evlendin
12 Yorumla
Soran+1 yılEVEt.. dimi.. annem de bu yuzden istemedi.. ama bana cok ilgiliydi bende bosluktaydim. Ben nerden biliyim boyle olucagini.. evde de mutlu degildim annemle aramiz cok kotuydu resmen kactim..
Cevap sahibi+1 yılYazık etmişsin gençliğine denk değilsiniz çok sevsen diyeceğim yoktu ama ne bilim şimdi işin zor
+1 yıl1 ay cok kisa bir zaman yazik olmus
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. Ayrıl zoruna gidiyor ise
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa eşini karşına al konuş bunları belki düzelir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Mutlu değilsen radikal kararlar alman gerekebilir
00 Yorumla
+1 yılEski sevgiliniz bekar mi
03 Yorumla
SoranEvet, bekar
- +1 yıl
Benim bir arkadaşım aynı senin gibi oldu bir oğlu vat şu an bir yasinda eski sevgilisi ben bakarım bosan dedi kız boşandı şimdi baba evine döndü o eski sevgilisiyle konuşuyor evlencam diyor çocukta ben bakarım çocuğuna demiş
Soran+1 yılEski sevgilimin oyle yapacagini hic dusunmuyorum.. hala beni seviyor mu onu da bilmiyorum. Ona donmesem bile zaten sorun mutlu olmamam
Esini icinden sevmek gelmiyo mi
00 YorumlaEski sewgilin ewlimi
01 Yorumla
Soran+1 yılDegil
+1 yılBosan
00 YorumlaNeden sevmiyosunki
00 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Esimi artik sevmiyorum. Lutfen dogru duzgun akillar verin🙏🏻 Kimseye anlatamiyorum.. Ne yapmaliyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar