Yani icinsellik bir kenara bırakırsak neden erkek bir kız ister hayatında çünkü erkekler sosyal hayatta birryselde güçlü ve çoğu işi becerebiliyor neden bir kıza ihtiyacınız var
Bir erkek neden bir kıza ihtiyaç duyar, neden hayatını bir kızla paylaşmak ister?
Bence sevginin temelinin cinsellikle alakası yok. Sırf zevk için birlikte (cinsel birliktelik yaşadığım) olduğum kadından aldığım zevk , sevdiğim kadının gözlerine bakarken aldığım zevkle aynı. Bence burada kadınlara olan ihtiyaçlarını, cinselliğe bağlayan erkekler , hayatları boyunca sevgililerini cinsel ihtiyaçlarını gidermek için edinmişlerdir. Ben hayatım boyunca sırf cinsel birliktelik yaşamak için sevmediğim hiç bir kadına sevgilim muamelesi yapmadım. O istedi ben istedim oldu bitti. Ama sevdiğim bir kadın söz konusuysa onunla yaptığım her şey benim için ödüldür. Böyle bir şeye hangi insan ihtiyaç duymaz? Ayrıca bu sebepten ötürü hayatına sevgili anlamında onlarca kişi sokan hiç bir insanın sevgisine inanmam , zevk için yaptım de ama sevdiğim için onlarca sevgilim oldu deme. Çünkü sevgi onlarca insana duyulabilecek bir şey değil.
Valla helal olsun , böyle düşündürmen sevindirdi. Umarım hayatına girecek kişi değerini bilir , saygı duyar , beraber mutlu ve huzurlu bir hayat yaşarsınız.
Yemek, bulaşık, çamaşır, temizlik, dikişe kadar akla gelebilecek tüm kadın işlerini çok rahat ve çok iyi bir şekilde yapıyorum. Buna rağmen neden bir kıza ihtiyaç duyuyorum? Bence pekte güzel bir soru değil ihtiyaç demek saçma buna çünkü bir ihtiyaç olarak görmüyorum kadını. İhtiyaç olduğu için değilde onu çok sevdiğim ve sonsuza dek yanımda olmasını istediğim ömrümü paylaşmak istediğim için yanımda olacak kadınım. Çocuklarımı doğuracak annelik yapacak büyütecek kadın olmasıda bu güzelliği perçinleyen şeylerden biri ve daha birçok sebebi var böyle. Benim için sevdiğim kadın olarak hayatımı paylaşacağım kişi olarak mutluluğum huzurum olarak yanımda olacak herzaman😊
çünkü paylaşmak güzeldir. insan bazen ihtiyaç duyar paylaşmaya. sevgiyi, saygıyı, güzel olan duyguları :) ve paylaşılmasını da bekler diyorum ya ihtiyaç gibi bir şey bu. yalnızlık elbette güzel ama 2 çift güzel söz duymak istiyor insan, 2 sıcak kol seni saran. yeri geldiğinde soğuk kış gününde eldiven yerine onun ellerini istersin, atkı niyetine onun kollarını, içini ısıtacak beraber içilen çay, belkide çay yerine onun 2 kelimesi ısıtır senin içini :) ama her ne olursa olan güzel olan her şey paylaşıldıkça çoğalır. paylaşın sevginizi :))
Açık söylemek gerekirse cinsellik olmasa Eğer Yani çok zor dediğin gibi bir kıza ihtiyaç duymamız yanında olmasını istememiz Bu rahatsız edici bir durum kabul ediyorum ama Böyleyiz yapıcak bişey yok doğamız böyle. Ama bunun yanında Mesela bir kızın bana sarılması ilgi göstermesi dertleşmemiz Gezmemiz beni mutlu eder sen ihtiyaçtan bahsetmişsin. Mesela Ev işlerini kadınlar çok iyi yapıyor. O yönden iyi oluyo :D Çocuk bakmada zaten keza öyle. Bunun dışında dediğin gibi bir ihtiyaç yok bizde olsada olur olmasada olur kafasındayız yani çoğumuz. Ama kızlar öyle değil Erkeğin onun yanında olması koruması falan filan birsürü mevzuda ihtiyaç duyuyosunuz sizin bende tek kalmayla ilgili sorununuz var.
biz erkeklerin o güçlü görünen yanı dışında.. birde şefkat isteyen canı yanında teselli arayacağı bir yer olsun isterler hanımlar bunu sağlıyor işte.. ondan istiyorlar
Temelinde cinsellik var. Cinsellik olmadan hangi erkek bir kadının nazını çeker. Ya da servetini kadının ayaklarına serer. Kadın, erkeğin cennetteki mükafatı.
'Kadın erkeğin mükafatı' yani diyorsun ki kadin erkek icin var? Peki hangi meziyetinizden dolayı sizi bizimle mukafatlandirdilar? Iki bacağınızın arasındaki kontrolünü zar zor sağladığınız organ yüzünden mi?
Huriye falan gerek yok , bu dünyada cefa mı huri çekmedi , öbür dünyada da karımı isterim ben :D Tabi evleneceğim kadar seveceğim bir kadın çıkar mı karşıma bilemem :/
Daryakalankala profil resmine bak oraya bir yazı koyucam oku sonra kaldiricam Kuran da o kadar ince anlamlar varki ilk bakışta fark edilmiyo ve ne yazikki insanlar bilmeden cahil cahil konusuyo araştırmak zor geliyo bak oku
islam hakkında bilip bilmeden konuşuyorsunuz bildiri gelip duruyor o yüzden nokta koyacağım bu tartışmaya. Arkadaşlar; günümüzde kurana ve hadislere pek çok çeşitte yorumlar gelmiştir ve bu günümüze mahsus birşey değildir hemen hemen her dönemde farklı farklı manalar verilmiştir her ayete hadise. Doğru manayı bulmak için tek yapmanız gereken şey 1400 sene önce peygamberin ve dostlarının nasıl anladığına bakmaktır. İşte gerçek islam budur.
@Daryakalankala Sevgiyi güzelliğe tercih etmeyenlerdenim ben. Zaten güzellik tutkunu olan erkekler daha önce bir şey yaşamamış olanlardır. Benim gözüm kara , seversem cidden kör kütük bağlanırım. Bir kız ne kadar güzel olursa olsun , sana olan bakışı seni özel hissettirip huzur vermiyorsa o kıza bakmaya tenezzül bile etmem. Zaten sevgi , karşındaki kadını/erkeği sen istemeden senin için dünyanın en güzeli yapar. Kişilikle alakalı bence küçüklüğümden beri hep böyle düşünürdüm , hatta kimse bilmez ama söyliyim burda , kendimi hep mükemmele yaklaştırmaya çalışıyorum (Body building , kültür, maddi, manevi olarak.) ilerde evleneceğim kadının (Eğer olursa) her ihtiyacına karşılık verebileyim diye. O değilde 7 senedir fitness yapıyorum bide ilerde ki eşim göbekli severse kendimi boğaz köprüsüne asarım.
@GeleceğinEfendisi arkadaşım peygamberinin kaç karısı , kaç cariyesi var. Bir gecede 10 dan fazla kadınla yatmış, kaç yerden onaylı hadis var buda mı yalan. İşinize geldiği gibi evirip ceviriyorsunuz. Az mert olun, bırakın şu iki yüzlülüğü.
Oksitoson ve geleceğin efendisi ikinizde boş insanlarsiniz Peygamberimizin sadece onları korumak için evlendi zo r durumda kalmasinlar diye siz hayvani duygunuzla hareket ediyor sunuz kendi çamur atmayın cahilsiniz
Baya güzel mantık. Bir çoğunu himayesi altına almak için , bazılarıyla da kabile arasındaki savaşları sona erdirmek için evlenmiştir. Bir gecede 10 dan fazla kadın yatmış diyede bir hadis yok , ayrıca böyle bir şeye de inanıyorsan ciddi manada zeka sıkıntın var kardeş. Şimdi bile geciktirici kullansan 10 kadınla nereye yatıyorsun? Kaç yerden onaylı demiş bide , eminim tse damgalıdır kardeş.
Bir insan yaşamak için nasıl ekmeğe ve suya ihtiyaç duyuyorsa bir erkek veya kadın da yaşamak için hayatın lezzetini daha iyi alabilmek için, sevgiye, ilgiye ve yuva kurmaya karar vermek için bir eş e ihtiyaç duyar. Asıl mesele bence neden değil doğru insanı nasıl bulacağıdır. Sevgili vardır vezir eder sevgili vardır rezil eder 😊
Erkeğinde içinde dolması gereken duygusal bir boşluk vardırda ondan o eksikliği tamamlayamadan mutlu olamaz kimse kendini kandırmasın bu erkek içinde kadın içinde geçerli o insanı bulduğu andada evlenir zaten. Allah karşınıza ıyi insanlar çıkarsın bide sadece assagi tarafı düşünen kanin hepsi malum yerlere pompalanan insanlar varki evlerden ırak bunları küçük akıl oyunlarıyla anlarsınız zaten beyne kan gitmediği için çok zeki olmazlar 😉
Kendi istediğimi söyliyim. sosyal hayatın dışında her şeyin dışında o kişiyle sarılıp koklamak şefkat göstermek isterdim ve onunda bana sarılması beni sevmesi. Hayattaki tek amacım iyi bir eş bulmak. Beni anlayan seven biraz da naz yapan beni yola getiren sinirlendiren ama aynı zmanda hemen sarılınca düzelebileceğim birisi. Yine saçmaladım ve çok yadım ama ne bilim insan sığınacak bir liman arıyor ya.
Açıkçası düşüncelerimi paylaşmak çok mutlu olan bir insanım genel olarak insanlar düşüncelerimden etkilenirler ama etkilensinler diye değil sadece kendimi rahat hissettiğim için paylaşırım. Bu doğrultuda biri olmalı hayatımda. Konuşabileceğimiz en önemlisi.
her ii becermelerinin sebebi birinin kahramanı olabilmek ya da tercih sebebi olunabilmek meele bilinç altı değil tamamen genetik kod :D gen aktarımı gibi ulvi bir vazifenin neferleriyiz ve bizi tercih etmeleri için karşı cinse bir sebep vermeliyiz :D
erkek ve kadın her yönden birbirini tamamlayacak şekilde yaratılmıştır. Kadınsız bir hayat süren erkeğin ister istemez bir süre sonra manevi yönden hayatı mahvolur. Arkadaş çevresi bir yere kadar mutlu eder.
Birbirini tamamlasın diye yaratildik da ondan illaki biseyler eksik kalıyor hayatı anlamlı kılan paylasimlardir en keyiflide karşı cinsledir aslında cinsel tercihi farklı olmadığı sürece bir kere aşk var bu dünyada
Bana göre kadın huzur vericidir mutluluktur sevgidir neşedir tabiki biz erkekler günlük ihtiyaçlarımızı karşılaya biliyoruz herşey mümkün cinsellik olarak ta mast ile hayatımızı sürdüre biliriz ama dediğim gibi kadın olmazsa olmaz
Bence çok güzel varlıklar. Hem aşk diye bir kavram insanın içinde var. Yani bu dünyaya kendimiz için gelmedik tabi. Yalnızlık sadece Allah a mahsustur. Kadın erkeği adam eden şeydir bence.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sahsen dogam gereği o kizi sahiplenip korumam kollamam ve sevmem gerekiyor cok sevimliler ve manyak manyak huylari oluyo hayattan zevk almani saglayip gulduruyorlar
ALLAH, kadın ve erkeği fizyolojik, psikolojik ve biyolojik olarak birbirlerini tamamlayacak şekilde yaratmış ve aralarında sevgi bağı oluşturmuştur, bu nedenle her iki taraf ta birbirlerine ihtiyaç duyarlar...
Malesef tek istekleri cinsellik. Yani erkeklerin sevmek asik olmak gibi dertleri yok nedendir bilmem askin artik sadece kadinlara ait bir duygu oldugunu düsünüyorum
bir hayat asla yanlız geçilmez belli bir süre sonra bayar. Her erkek yanında eş dost arkadaş olacak bir hanım ister hem çocuklarının anası hemde hayat arkadaşı olacak şekilde. Bu yüzden bir kıza ihtiyaç duyarlar
Bir erkeğin bir kadına evet sadece cinsel anlamda değil, duygusal anlamda da ihtiyacı vardır. İyi birer arkadaş olmayı başarabilmiş ilişkilerdeki kadın, erkeğin hayatı boyunca ihtiyaç duyabileceği tüm isteklerini karşılar. Arkadaşlık etmek, sırlarını paylaşmak, fikir almak, karar aşamasında destek olmak, her anlamda danışmanlık, yol arkadaşlığı, birlikte susabileceğin birisi ve daha birçoğu sanırım...
Yalnızlık Allah Cc. mahsus bişey. Gün gelir sağlamsındır, gün gelir bir bardak alacak kadar hasta olabilirsin. Kısaca erkeğe bayan bayana da erkek şart her açıdan
Kimsenin kimseye ihtiyacı yok bu bir ihtiyaç meselesi değil aslında. Aslında tam tersi. Bir kadın sevgisiz ve ilgisiz yaşayamaz fakat bir erkek yaşayabilir.
Erkek olmazsa bebek olmaz kadın olmazsa bebek yine olmaz erkek her ne kadar döngü de gerekse bayanda öyle ikisi birbirini tamamlıyor. ..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kadin irki kendini bize dayatiyor da ondan herkes benim gibi kulturune egitimine erdemine ve kisiligine ragmen iradeli ve bakir oldugu icin sap diye adlandirilmaya yaftalanmaya dayanacak gucte olmayabilir.
Kadın erkeğin hayatına renk katar sevgi verir , kadın dunyadakı sevgıyı dengeler , kadınsız hayat erkeği daha saldırgan yapardı , erkekle kadın birbirini tamamlar yaradılışımız gereği.
Her erkeğin ne istediğini bilemezsin ki. Böyle bir çıkarımda bulunmak için birşeyler yaşamış olmak lazım değil mi? ( Yanlış anlama illaki birşey yaşamış olman gerektiğini söylemiyorum.)
bitkilerin toprağa suya güneşe ihtiyacı var. Yani doğanın kanunudur bu bir şey olmasa diğerleri hiçtir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bence tam tersi kadinlar her seyi beceriyorlar erkege ihtiyaclari yok. ama erkekler kendine bakamaz yemek yapmayi gectim kendine bakmaktan acizler hep birilerinin ardini toplamasi lazim.
@BlackBoy16 senin gibi istisnalar olabilir ama geneli boyle ve bazi isleri yapsa da kadinlar gibi herseye yetisemezler. evliligin amacı aslinda yalnizligin giderilmesi
ben okul okuyorum ayriyeten sağlık sektöründe memurum ağrıyan diğer işler hayvanlara bakıyorum ve hayata herşeyi arkama bırakarak sıfırdan başladım ama yanlışım iste
Para kazanma muhabeti olmasa o dediklerinin hepsini erkekler fazlasıyla yapar yapiyorda sana şöyle ornekleyim askerde erkekler herşeyi yapar kadın olmasa dünyada ölene kadarda yaşarlar
En İyi Cevaplar