akıl hastanesi ''deli'' diye adlandırdıklarınız insanların oldugu yer değil. Oraya insanlar kendi dusuncelerını yatıstırmak cozum yolu aramak ıcın gıdıyor, bazı insanlar dinlenmek icin bile gidebiliyor. O kisi sana bunu soyluyorsa guvendiği ve aranızın bozulmıcagını bildiği icin soylemistir. Hastalıgı hakkında bilgin varsa soylersen ona göre nasıl davranıcagını soyleyebilirim
Benim sevgilimin psikolojisi akıl hastanesine yatacak kadar bozuk olmaz. Yani en fazla depresyona bağlı kısa dönem şizofrenisi yaşayabilir onu da sorun etmem. Geçmişte depresyona bağlı hafif sıkıntılar yaşamıştım çünkü.
Tabiki hayır. Bende en az onun kadar deli olurum. O zaman ayrılmam gerekmez. Zaten beni 1 tek o deli edebilir. Ama ayrılmami gerektirmez. Sevdiği sürece. Ne olduğu umrumda bile olmaz.
Insan beyni deisken ve karmasik bir yapiya sahiptir fazla zeki olanlara dahi değil deli denilen bir toplumda yasiyoruz ayrilmam bilakis dahada siki baglanirim
En İyi Cevaplar