AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
1) Yavaş kıvırt yakışıklı
2) Off be analar neler doğuruyor yavru yavru
davan eden g*tleri daha da tavan yapar benim görüşüm 😂😂😂😂
bazı kızlara olduğu gibi :D
Seninki gibi yani
Benim gibi efendi adama anca pis sunepe derdi vicdansizlar...
Ben bazen atıorum off bee şuna bakkk ama kaslı olması şart
Desene senin tanıdığın olsam gergin laf yerim
Vlla gunumuzde zaten boyle degilmi roller coktn degismis sahsen bizim burda oyle
Canakkale mi?
Hayır Sivas
Sivas sasirdim ciktigim bir kiz vardi ailesinden korkardi
Erkek krdesmle marketten donuyordum yni yninda bn varım donup laf attı kiz bir cok kez rastliyrm erkekler kafalrini egip geciyo ya saka gibi:)
Vay topramm 😀
ahahah
Bana bir kiz laf atmisti bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla diye bende bedenin bana yeter demistim kiz kalmisti 😂
Vlla iste çikolata yiyordu erkek krdesim ne guzel yiyosn oyle afedersn ama bni de yesen dedi bn şokk
Yoh artık çüş sivasta bide
Erkek kardesin golu atsaydi bari :)
Bahh hemserim sende haaa :))
Valla aaanamadım 😂😂
Denk gelmedn demekki ama kızlar devralmis hemserm burda inanmasi ne kdr zor olsada
Bayaktan banada oldu ama sivasta degilidi İstanbul'da 😃😃
Wuuu 😀😀
Yaaaa
Bazı kadınlar laf atmıyor ama gözleri ile diyeceklerini diyorlar. Bu daha kötü.
Erkeklerin yapması çirkinken kadınların yapması kıyamet alameti olabilir
Erkeğe ne gözle bakılıyorsa kadına da o gözle bakardık. Belki de daha fazla dozunda.👍
Düşünemiyorumn bile ne acı. Dünya tersine dönüyor derim.
At gibi kadın oluyorsa it gibi de erkek olmalı bence :D
Biraz kabaca olmadı mi
O mantiklida it biraz kaba kalmış
Arkadaslar at gibi de kaba. Hiçbirisini desteklemiyorum ben. Burada maksat ikisinin de sacma ve kaba olduğuna dair dikkat çekmekti. Yoksa bu zihniyette bir insan değilim. İnsan sadece insan olması itibariyle bile yeryüzünde bulunan en kıymetli varlıktır.
Öyle tabi insani bir hayvana benzetmek sacma güzelse guzeldir eğer sevdiği yanindaysada Allah mutlu etsin de geç
Laf atılacak kadar yagusuklu erkek hiç görmedim sokakta
Sen nekadar güzelsin merak ettim bu sizin ardındaki bayani
@yesilcöl çok güzelim
3. bacağını yerim senin yavruuum derlerdi herhalde :D
Öyle yapanlar var
Kendini küçük düşürmek bence
Tamam yakışıklı olabilir ama dışarı asla vurmam
Laf atan olunca benim hoşuma gidiyo kabartiyo beni 😁
Kız yurdundan bana ıslık çalıp laf atıyorlar zaten :D
"Bu cennetten düşerken biz neredeydik?"
Havalı oldum mu ilk lafimi attim..
Etkileyici
Uyuyor dun yavrum 😂
Ben senin bildigin erkeklerden değilim. 😀 derim 😏😀
pek sevmem şu laf atma olayını çok itici bir hal. Ama kadınlara pek yakışmazdı böyle haller
Hayatımda bir kez laf attım onda da kapak yaptı kız bana :) 3 kezde bana laf attılar üstelik daha 16 lık kızlar ama söylenecek gibi diil :)
Şşşt yavrum, o omuz genişliğş ne be baban kanepe miydi
Bana oldu birkez berbat bişey oda şımarık tiplerdi kaçasım geldi arkama bile bakmadım siz iyi kaldırıyorsunuz valla
Malesef 3-5 defa lâf atılan erkek durumuna düştüm, öyle erkeklerinki gibi kaba tabir olmasada utanmama yetti.
Yok ne atmaya ne de atılması hoşuma gitmez yapan var ama😏
Atan oldumu sana
Ben de eğer gerçekten laf atılcak kadar yakısıklıysa masallah falan deyip laf atarım
Bayanların laf atması güzel o duyguyu çok yaşadım yani
Şok geçiririm herhalde bir kaç denk geldimv çok garibime gitti 🙄🙄🙄
Hepsi seninmi desek açıp gösterme ihtinali çok yüksek riske girmeye gerek yok kimse kimseye laf atmasın.
fena olmaz ama laf atmasalarda direk yatağa atsalar hiç fena olmazdı:) böylesi daha makbul olurdu sanırım:)
Bir defa bir çocugu öptüm oda suratıma tokat attı yanında kız arkadaşı var dı çocuk namusuna geçtim dedi 5 sene çıktık şimdi kocsm
Harikasının yaaa
İffet helal
@acıksözlü25 çılgınlık kıskançlık platonik ti ama şimdi bnim
Vuvvv
@acıksözlü25 en güzeli
Garanti iş 😂
@acıksözlü25 ewet dedim namus elden gitti
Sen mi ona dedin namusum gitti die
@acıksözlü25 hyr ona dedim ki namusun gitti
Yaşınız kacti
@acıksözlü25 lise 3 gidiyor duk
Helal valla
@acıksözlü25 şaşmaz taktik
Çocuklarına da verirsin 😂😂
@acıksözlü25 tabiki :) :) :) 😜
Yasin kac
@acıksözlü25 23
Kaç yıllık evlisin
@acıksözlü25 bir sene oldu
Üniversite m bitti bastım nikahı
Ateşin başına mı vurdu iş bulsaydiniz
@acıksözlü25 o çalışıyor bende iş bulmuştum
Him o zaman iyi belinize kuvvet 😂😂
@acıksözlü25😀😁😂😃😄😅😆
Umarım o kuvvet var 😂😂😂
Tersine Dünya filminde bu konuyu dile getirmişlerdi 😊
Laf atın mk sıkılıyoz hep biz hep biz ne güzel olurdu kızlar laf atın bize her şeyi biz yapmayalım😂
Hişşt olum hepsi senin mi? Babasına bak oğlunu al. :D
Senin baban yok mu abin yok mu kızım biri onlara laf atsa ne yaparsın 😂😂😂
Senin abin baban yok mu? Millet babana laf atsa hoşuna gider mi?
Bana yapanlar oldu duymazlıktan geldim baškası olsa sazan gibi dalardı galiba
okadar uzaklarki cinsel etkileşime hayal bile edemiyolar
Atiyorum hiç utanmam banane erkekler atiyo bende atarım
Hişt yakisikli gezme buralarda kaparlar seni 😂😂😂😂😂
Sen sahip cik ozaman yavrum😂
Bana laf atan olmuştu sen benim tipim değilsin seni bipmem demiştim
Bazen "kel" diye laf atan kızlar oluyor. Gülümsememi sağlıyor sadece :)
Şahsen ben hakaret etmek yerine teşekkür eder tebessüm edip yoluma devam ederdim
Laf atmak sözlü tacizdir ama şu çıkardı kesin çelikmi koydun len döşüne
İsteyen istediğine laf atsın, bence bir sonuca varmaz.
Kızların yorumlarına bakılacak olursa onlar dünden razı laf atmaya :D Yaratıcı fikirlerde var
dünya daha eğlenceli olurdu. suç oranları düşerdi :D
Yapmışlığım çok
Vallaha erkeklerin çok hoşuna gidiyor utanıyorlar felan güzel oluyor ters bir tepki almadım şimdiye kadar :)
Bende utangaç olabilirim
Ben olsam nasıl bir laf atarsın
Hadi banada bir laf atarmısın lütfen
Utanasın geldi :)))
Kadınlardan laf yediğim oldu. Bence çok terbiyesizce:)
Hali hazırda olan bir şey zaten.. kendine güvenen her türlü aksiyonu aliyor...
Benim arkamdan kızlar ıslık çalıp laf atmışlardı.. Çok güldüğümü hatırlıyorum
Abi 2 kere denk geldim çok itici oluyorlar şempanze taklidi yapan bile vardı. Kalsın abi
Atıyolardı bizim ev kız meslek lisesi yanındayken utanıyo insan
Erkek olarak hiç bir kıza laf atmisligim yok ama gerçekten de dediğiniz mevcut laf atan kızlar oluyor üniversite içinde 😂😂
Giydiğin baksır olayım yawrum. Muzun kilosu kaç para , soyadını alayım yakışıklı 😂😂😂
Erkekler hemen yelkenleri suya indirirdi😁
Rabbim taşa can vermiş ortalığa salıvermiş 😂😂
Denemeden nereden biliyorsun
O g. öte bülbül öte
Ciddinizin gerçekten böylemi laf atardın
Biri bu kızın aklını başına getirsin ;) :))
sizin babanız abiniz yok mu :/
Hoşlarina bile gider bence
Itiraf ediyorum!!!
Senin gibi birî laf atarsa dört köşe olurum
Gökyüzüne ışınlanıp
diğer tüm erkeklere tepeden bakıyor olurdum
Bu arada nasıl bir laf armıştın bana
aklım başımdan Gitmiş unuttum :)))
Ceketn olam giy. beni😁😁
Senin bedenin küçük olmaz
Yürü yürüde boyunu posunu görelim yahuşukluuu
Sen öyle deyince dizlerim tutmaz oldu
:( :(
Ne oldu ya
Hiiç 😶
Söyle ama