Eski eşim yeni sevgilim oldu.1.5 yıl sürdü. ayrıldık çok üzülüyorum canım o kadar acıyor ki o da seviyor geçmişe takılıyor?

selam..11 yıl ilişki içinde hem evlendik ayrıldık. Bosandigimiz 2 sene oluyor Son 1.5senedir eski eşim yeni sevgilim oldu.13 şubata kadar hiçbir sıkıntı yoktu. herşeye sıfırdan başladık ikimizde hatalarımızı biliyorduk. hayallerimiz umutlarımız varken. 14 subat sabahı ailesini bahane ederek ara verelim dedi. güzel giden birlikteliği bozmayi kabul etmedim. ikimizde seviyorduk. meğer beni aldatmis. saklamış. 1 haftadır görüşmedik tesadüfen baska telde watsapp da gordum. kadın 40 kusur eşim 35 ben 30 yaşındayım. Bana beni bırakma diyen nefesimsin diyen aşkım başkasını bulmuş benden gizledi. evlenmezsen sevgili olmam demiştim blorf yapmıştım. Benden önce hiç sevgilisi olmadı 11 yıl hep ben vardır esi sevgilisi. bizden mi sıkıldı bu neyin kafası.. onu o kadar seviyorum ki nefret bile edemiyorum. dua ediyorum. evlilik ailesi yuzunden bitmişti fazla kıskançlık eşim arada kaldı. aşkımıza sahip çıkmadı. ya da işine gelmişti. Bu kadınla uzun sürer mi bana geri döner mi. tel watsapp vs engelledi. son bir buluşma günü için bekliyorum bütün soruların cevabını alacağım. o kadar anlatacak şey vardı. Anlatabildim mi bilmiyorum. sizce ne yapayım. Eşim de seviyor aslında inadından bana acı çektiriyor geçmiş ilişkimi sorunu var bir nevi misilleme. . Nasıl bir taktik yapayım ki evlenelim sonunda?
Güncellemeler
+1 yıl
Canım acıyor içim acıyor. .1.5 yilevlilikte de öncesinde de 8 yıl sevgili bosandik 1.5 sene toplam 11 yıl arkadaşlar şimdi bu adamin ben ilki değil miyim. herseyiyle umut var mı. Çapkınlık yapsın donerse akittigim göz yaşı. . çektiğim acıyı çektiren. Sonrasını bilmiyorum. tek bildiğim nefret edemiyorum. çok özledim. Aslında bana ara verelim dedi sevgilim var demedi sanırım cepte tutacaktı. ben öğrendim. Taktik istiyorum. klasik olacak ama. kadın benden yaşlı ve çirkin beni unutabilir mi.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eski eşim yeni sevgilim di ya hani başka kadın araya girdi demiştim kadınla watsappda birlikte ayni gun ayni yerde cekilmis 3 fotografi 3 gun paylasti sonra benimle olan kina gunune ait fotografimizi watsappda profil resmi yapti1 haftadir benimle olan resim duruyor. sizce ne yapmaya calisiyor ailesi cevresi dahil beni aldattigini soyledim benim yarim gozukuyor bu arada Gmail engelini kaldirmis ama hiç aramadı Sizce zamana mi bırakmalıyım Kendisini dinlemesi için. Dua edin:(
Eski eşim yeni sevgilim oldu.1.5 yıl sürdü. ayrıldık çok üzülüyorum canım o kadar acıyor ki o da seviyor geçmişe takılıyor?
Cevapla