Sizce İskoçya'daki erkeklerin etek boylarına karışıyorlar mıdır sevgilileri / eşleri :) ? Eşiniz İskoç olsa karışır mıydınız :) ?






Etek deme ustad bozulurum 🙄 kilt onun adi ve sadece ozel gunlerde sembolik olarak giyilir, normal gunde giyilmez, etek boyu diz kapagi uzerinde fixtir, farkli boylari olmaz.
Hepsi de uzun giyiyor zaten hocam karışmazlar sanırım :D
Bulmuşum İskoç’u eteğine mi karışacam 😄😍
Canim benim ya 😍
Cevap
14Cevap
Bence karisiyorlardir.. :)))) Erkeklerin giydigi etek daha tehlikeli.. :))))
Onu bilmem de diz ustune etek giyen Iskoç erkegi net kaşardır.
-Alintiya alinti.
Kadınların alt bedeni sıcaktır. Etek gitsede üşümezler. Lakin bunların bilemedim. Ksks
Karışırlar sanırım 😊
İçine giydiği iç çamaşırına bile karışırlar. 😀
Ne hikmetse hiçbiride kısa giymiyor
yok be bunların etek boyuna kımse karısmaz bence
Etek giyen erkekler. Çok ilginç yahu
Tabii ki karışırım eşime 😂
Etek dediğin diz altı olur
Bilmem etek giyen bacımızdır
ay karışırım tabi:/
Karışıyorlardır :D.
Eteklerini keserim, giyemez 😁
Bırakın insanları mutlu gözüküyorlar işte be
Bune ln
Karışmazlar heralde
Karisiyolardir
Enterasan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar