Başharflerden şey yapıyorlar ya, akrostiş yani
Adınıza şiir yazan oldu mu?
Veya siz yazdınız mı?
Akrostiş şiir yazan biri romantikdir mi?
Adınıza şiir yazan oldu mu?
Veya siz yazdınız mı?
Akrostiş şiir yazan biri romantikdir mi?


Paran olmasada bu dünyada,
Arar durursun, şanı gururu...
Talihin kapalı, gözlerin yollarda;
Hani gelecekti o yaz!
Fanilikten son ana...
İnce belinden geçirmişsin kuşağını,
Nice "adamlar" geçti yüreğinden,
Derdinden bihaber...
En ince duyguların aldı başını,
Rica etsen ya!
-Sevdiceğim, aydınlat bu diyarı!
oldu mu?
Süper ötesi, teşekkürler
Bundan iyisi çölde kutup ayısı
Ay denedim bir ara ama olmadı 🤣
Cevap
3Cevap
Yazdığım oldu
Degildir.
Genelde yazan oldum
olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar