Ben whatsappta bile imlaya dikkat eden bir insanım. Tik gibi olmuş. Arada el kayar yanındaki harfe basarsın, olabilir. Ancak dikkat etmesini isterim genel olarak. Ha yapıyorsa da uyarmam sanırım.
Tam benim durumu konu etmissin:) ben cok yalnis yapiyorum yazarken ve benim düzeltmeme yardimci olan cok sabirli @91S91 im var:) cok yardimi oluyo bana dogrusunu yazar ögretir...
Hiç umursamıyorum sırf bu yüzden bir dile zarar gelseydi şu an İngilizce diye bir dil olmazdı. Eğer TDK aynı İngiliz dil bilimcilerin kendi dilleri için çalıştığı sıklıkta kendi dili için çalışsaydı şu an dilimiz çok daha iyi bir seviyede olurdu.
Herkes (!) ne kadar eğlenmiş... -- şeklinde kendi cümlelerimin içine uyarı koymaya çalışırım. Sinir bozucu oluyor hele ki ben bu kadar çok dikkat ediyorken.
Ben cok yanlis yaparım. yazdıklarımı bazen bende okuyamıyorum. o sesini çıkarmıyor. anlamadimda demiyor. herzaman anlıyor. ne blim sorun degil bizim icin zaten acele ile yazmassak böyle hatalar yapmayiz
En İyi Cevaplar