Alman erkekleri çok mu utangaç? Açıklamayı okuyun?

Şimdi bir çocuk var biz onunla oturup konuşuyorduk, takılıyorduk falan. Sonra ben döndüm omzuna dokunarak "Yaa çok tatlısın " dedim dhdhbd 😂😂😂 Çocuk gülümsedi baya tatlı bir şekilde ama kıpkırmızı domates gibi oldu 😂Utandın mı deyip daha da utandırmak istemedim. çok mu utangaçlar?
Alman erkekleri çok mu utangaç? Açıklamayı okuyun?
Cevapla