Güvercinler bile aşk yaşarken, kızlar neden bu kadar imkanız?

karşı binanın çatısında iki tane güvercin gördüm resmen aşk yaşıyorlar. birde kendimi düşündüm. teklif ettiğim, birlikte olmak istediğim, aşık olduğum kızlar hep trip atıp reddettiler. hep bir imkansızlık.. tabiata mı şikayet edeyim bilemiyorum. ?
güvercinler bile aşk yaşarken, kızlar neden bu kadar imkanız ?

Güvercinler bile aşk yaşarken, kızlar neden bu kadar imkanız?
Cevapla