Allah'ım "eş" diye yazmadığını "aşk" diye çıkarma karşıma. Dediğiniz oldu mu?

Ne kadar içten edilmiş bir dua değil mi?
Elif gibi sevmek kitabından yazılmış satırlar arasında en güzellerinden.
Siz nasıl değerlendiriyorsunuz bu sözü?
Allah'ım "eş" diye yazmadığını "aşk" diye çıkarma karşıma. Dediğiniz oldu mu?
#proofstriker06
Allah'ım "eş" diye yazmadığını "aşk" diye çıkarma karşıma. Dediğiniz oldu mu?
Cevapla