Aşk İlişkileri Allah'ım "eş" diye yazmadığını "aşk" diye çıkarma karşıma. Dediğiniz oldu mu? ProofStriker06 Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Ne kadar içten edilmiş bir dua değil mi? Elif gibi sevmek kitabından yazılmış satırlar arasında en güzellerinden. Siz nasıl değerlendiriyorsunuz bu sözü?#proofstriker06 Allah'ım "eş" diye yazmadığını "aşk" diye çıkarma karşıma. Dediğiniz oldu mu? Cevapla En Güzel Soruları Sevgi Soruları Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Hezeyan_Kaan Takip Et Bilge Yaş: 46 , eic 51% +1 yıl İşimizi ne zaman allaha bıraktıysak burnumuz boktan çıkmadı. Aşk olmayanı eş yapma dedik ama. 1 1 Yorumla ProofStriker06 +1 yıl Lütfen Allah'a yazarken dikkat edelim, yazım şekline ağabey. Yorumla
Terkidiyarrr Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 45% +1 yıl Amiiin hep ettigim dualardan birisi, yanlis bir kalbe dusurmesin Allah. 1 0 Yorumla
Asuca Takip Et Master Yaş: 30 , eic 57% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Güzel bir duaAllah hayırlısını nasip etsin her zaman 1 0 Yorumla
Yavşörünüz Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Aşkın da güzeli var ya illa evlenmek için mi sever insan sadece uzaktan bakmayı sevemez mi 2 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı. Olmuştu hocam :) 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar