AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Kullanmayı biliyorsn photoshop
Kremler etki etmez
Kayısı çekirdeği yağı tabia marka süperdir
harbi mi
Ewet
@Husain
@Kngmz husain kim
Gliserinli kremler sur
Nemlendirici kullanıyorum sadece.
40 dan sonra sürülür, sen gül suyu kullan
o niye kşi
Öncesi boşuna sürersin , 40 yaş üstü için tasarlanmış bütün kırışıklık kremleri,
gül suyu ne faydası var
Nemlendirici ve cildi besler, losyon doğaldır
hımm
Hımm ya
ismin rumuz un çok güzel
Sevdiğim biri vermişti
Sana GÜL yakıştırması yaptıysa seni seviyo demekki
Seviyomudur? Yoksa her gülü koklamayımı seviyordur 🌹
seviyodur
Sevsin ❤️
Yaşlandın kırışıklar için çok önlem almalısın.
kullanmıyorum ama lorealin vardı
ne vardı
kremi
YÜZDEKİ SİYAH LEKELER NASIL ÇIKAR
daha gencsin ne kirisikligi
olanı korumak istiyom
Su ve krem yeterli diğerleri fasa fiso
su içmek demii
evet
Daha yaşın ufak şimdiden kullanma öyle şeyler 😂
Patates koy sen doğal yöntem 😄
geçmiyorki :D yani kesin cözüm lazım bana
Estetik yaptırmayı düşündün mü
amway ürünlerini twsiye eden cok ;)
ya hayiir daha gencsiiin
bu yaşta ne kırışıklığı
Çile, keder hepsi bende 😀 Bana öyle geliyor herhalde ya çok takıntılıyım
saçmalama ya bebek poposu gibi yüzün var 😂😂
selam takıntı yapma boşverrr
Dr baumani tercih etmelisin
Vazalin kullandin mi boyle bisi yok
Kullandım sonuç aynı
Onun disinda bildigim tek krem var bb kremi oda sdce adini biliyorum ztn burda duydum onuda
vazalin en iyisi anam babam usülü
Fayda yok ama
cildiyeye gitsen cortizonlu krem verecek zaten iki tip ilaç var
hayır ihtiyacım yok :D
yaşlanmışsın sen abla ya :/ :/
Yuh be daha erken yapma
Çocuk yapmak kırışıklığı en iyi giderici şeydir
4 kasımda benımde bıtecek beyaz sacım var :D
ellerinden utanma asla
Vichy ürünlerini öneririm
Vichy denemedim henüz
Güzel kaliteli ürünleri var
Teşekkür ederim Bugun bakacağım özellikle tavsiye olunan ürünü var mı cilt testi yaptırmak gerekir mi
IDEALIA serisi senin için uygun olabilir
kiehls kullanıyorum avokadolu göz kremi
hemoroid kremi kaç tane kızdan duydum..:))
Emin misin :D
yemin edeerim hemıroi kremleri hasarlı bölgedeki yıpranmış sinirlerin onarımı ve sarkıklıklarını önlemek için kullnılır.. hatta benim bir arkadaşım vardı hemo olmuştu o kremi götüne annesi gözüne sürerdi... yemin ederim dalga geçmiyorum ki bu çocucugun abisi doktordu yani..:)))
Nerden mezun olms abisi :D
ege
Bosver hepimiz bir gun toprak olucaz
Orasi oylede ben cok gülüorm göz cewremde hemen olcak die korkuorm :)
Dogalligina birak bosver eminim boylede guzelsindir :)
Uzun süre güzel kalmam lazım 😁
amway göz kremini kullanabilirsin
vazelın kesınlıkle uyu madan once
emin misin :/ sivilce yapmasın
cıldın cok yaglıysa yapar
Nivea Q10 çok iyidir çok memnunum.
Bir sağlıkçı olarak yok.
Niye kiiiii
Kimyasal barındırıyor çünki
hımm
bol su tüket
o az işte
19 yaşında kırışıklık ilginç doğrusu
nemlendrici felan sürdün mü
Ne yaparsan yap kirisacak boşuna para
Hahhahahah o gün bu gün olmasn istiorm :D
Akışına bırak takma sürdüğün herşey zararlı zaten yapma ablacım :D
Pardon teyzecim ahahah
Yok nine yap tam olsun 😁
Kızdırmak için dedim şaka tabi ki 😀
Alnmadm ki ben daha minigim :D
Haga güzeldi bu ninecim :D
:D hiihii
Cilt bakımı denilince sizin için uzman kadroları tarafından dermotolojik olarak tüm kotroleri ve testleri yapılmış Prof. DR. ANA ASLAN tarafından geliştirilmiş olan cilt bakım ürünlerini denemenizi tavsiye ederim.
/www. aslavitalkozmetik. com ‘ dan bu ürünleri bulabilirsiniz.
TÜM CİLT TİPLERİ İÇİN UYGUN ÜRÜNLER BULUNUR.
Yüzüme kimyasal sürmem.
evet ya hiç eksik etmem
güzel bir soru önerileri merakla bekliyorum
Bende kaç yıldır 18deyim =//
Bütçene bagli. Piyasada mucize urunler var
para var huzur var sen isim ver (-:
Asdf tamam mesela ben yaslanma karsiti olarak peter thomas roth un c vitamini serumunu kullaniyorum 22 yasindayim ama erken tedbir almak lazim bu dedigim efsane bisey. Onun disinda temizleme, nemlendirme, maske gibi seylerde eczane urunlerini kullaniyorum en sagliklisi onlar mesela bioderma, la roche posay bunlar cok iyi hemde uygun fiyatli :) bir tek ilk dedigim urun pahali
22 mi ooo senib cildin bebek cildi gibidir be sen daha ufaksın
Evet cildim guzel iyi bakiyorum :D
bakmasan ne olucak be o yaşta ne olabilirki ayrıca o kremin fiyatına baktım da yüz nakli yaptırırım ben o fiyata (-:
Ahaahha evet ya ogrenci halimle beni cok zorluyo :D
allah yardımcın olsun para var huzur var ama ben bile kremin fiyatını görünce yüzüm bir anda gerildi beybeyaz oldu yenilendi sıkılaştı resmen mucize bir şey bu (-:(-:
Ahahahah :D ya tabi basarili ve daha uygun fiyatli cilt urunleri var
yok yok ben alıcam o kremi arabayı satar evi hipotek ettirir felen alırım bir şekilde (-:(-:
Sacmalama yaa bende 1 kere aldm bursla bir daha da almam cok pahali :D
tam burslu olsan bile yetmez be ona 3 -4 öğrenci birleşip mi aldınız 7 kişi bir bakım ürününe girmişsinizdir her halde (-:
Ayy yok tam yetti burs :D
sen bursu sabancı dan ya da koçdan felen alıyon galiba (-:(-:
Ayy abartma serum 350 lira burs 425 lira :D
570 canım ben fiyatı görünce dedim bu serumu hastanye götürüp yatan bir amcaya taksak adam o kadın buraya gelecek diye yatakdan fırlar
Asdsad ben 350 ye aldm
tedridi tedrisat kanunu vardı harhalde o zmanlar
Kullanma
Patates koy yeter
En İyi Kırışıklık Kremi = Huzurlu Bir Hayat
Efekt yapmışlar kadına ne tedavisi
Revitalift :)
Kremmi o
Eveet
Duzenli nemlendirici kullan
Garnier önemli
Ya kanka yuz temizleyicisi var bende kremi iyi değil ki 🙄
Ben hrrgün 7 tane maske yapıyorum azar azar. Sen argan yağı ve tatlı badem yağı al A-101den şurup şeklinde satılıyor onları hergün yüzünü temizledikten sonra pamut ile yüzüne uygula. Tatlı badem yağını göz altına sürmelisin ama argan yağını göz altına bulaştırma
Faydası ne bunların kanka 😊
Limon suyu, elma sirkesi, vıcky akne jeli, siyah maske, garnier yüz temizleme maskesi, vıcky sivilce kremi, argan ve badem yağı ve bu arada güneş kremide bir maskedir. ;)
Güneş kremini surup güneştemi durayım faydası ne
Tatlı badem yağı göz altında ne yapıyo Aragan cilt yenilıyo sanırım
Şurubun fıyatı ne a 101 deki
Güneş kremi güneşin cildine zarar vermesini engeller. Öğle sıcağını çıkmadan önce ensene, boynuna ve yüzüne sür. Ama fazla yedirmeden yap. Kalın tabaka halinde sürersen faydasını görürsün.
Tatlı badem yağı göz altındaki morluğa iyi gelir ve orayı onarır. Argan yağınıbgöz altına sürme çünkü zarar verir. Bu iki yağı da yüzüne masaj yaparak sürersen yüzün güzelleşir.
A 101de ucuz. 4 erden ikisini alırsan 8 lira. Daha farklı yağlarda var. Ama sen bu ikisini kullan yeter.
Kanka özele yazarmısın
Garnier in ısıtan maskesini yaptım 3 dk bekletin yazıyo arkasında ondan kullandınmı sen
bende onu kullanıyorum :D
İlk denedim güzelmi iş yaparmı fark yansıtırımı ciltte😊Hergun mu yapıyosun haftadamı
benim cildim çok yağlı o yüzden her gün yapıyorum
Anladım kankam 😍
Bu yağları aktardan alsam olur dimi ordada var
Çoğu para tuzagı
Ben kullanırdım.
Diadermine
Kullanma bence ya
Dove
hacı şakir ph5.5
Kurutmaktan başka ise yaramaz
Yaslandin be birader
Öyle mi birader
Ne sandın :/
Zeytin yağı sür.
Garnier dene pikachu
Bepanten pisik kremi
vay be yaslandin hee