Hiçbirşey yapmadığı halde ödevin tamamının isteyen arkadaşa karşı ödevi verir miydiniz?

Ödev 2 ay sürüyor arkadaşlar. Ancak en yakın dediğim arkadaş bu ödevi benden istediğini benim de ona vermediğimi savundu. İlk önce kendisiyle beraber yapmaya başladık. sonra en baştan başlamak zorunda kaldık. Bu vazgeçtim ben dedi. Ben ödevde belrili aşamaya geldim bana vermiyor musun demiş ve bende ona vermemişim? Siz vazgeçtiği halde 2 ayınızı verdiğiniz bir ödevi arkadaşınıza verir misiniz? İnanın ki kıskanç biri değilim arkadaşıma ödev vermeyecek biri de değilim ancak ben çok zorladığım halde kendisi yattı kızlarla yedi içti gezdi. Şimdi de benden ödevi istiyor saçma değil mi arkadaşlar?
Hiçbirşey yapmadığı halde ödevin tamamının isteyen arkadaşa karşı ödevi verir miydiniz?
Cevapla