Bana aşık mı bilemiyorum. Ama hep gozgoze geliyoruz bana hep bakıyor cozemedim yardimmm?

Merhabalar, biz aynı iş yerinde calisan kişileriz. Ve farklı bölümde çalışıyoruz. Her neyse bu kişi benden yaşca büyük biraz ( 35 ) . Bu kisi bana ilk zamanlarda bakıyordu göz goze gelmistik 1 sene önce. Sonra ben takmadim bir de bana yardim etmisti ama degerliydi. Ben de nasıl olsa arkadaş ya da öylesine diye takmadim. Bu kisi 2 ay önce ve şu ana kadar ne zaman karsilassak hep bana bakıyor gibi hissediyorum beni izliyor gibu hissediyorum. Toplanti odasında ben de karşı oda da oturuyorum oda ordan bana baktığını hissediyorum. Sabah olsun aksam olsun bazen göz göze geliyoruz. Benim geçtiğim zaman aynı noktadan bana bakiyor bir anlık hemen bakışını çekiyor. Ben de çekiyorum. Ertesi gün sabah karsilassam günaydın dedigim de oda günaydın deyip mahcup gulumseme ya da utangaç gülümseme karışık hemen bakisini yere atiyor. Yani ne zaman karşıma çıksa bana bakio bakislariyla 1 sn 2 snlik bakisioz. Bende çekiniyorum yanlışmi düşünüyorum diye. utanıyorum günaydın diyemiyorum bazen. Ya beni anlarsa ya da yanlış dusunduysem yanlış anlar falan die korkuom. Bir de tüm sosyal medyadan ben ekledım anında kabul etti ve takip etti. Ama yazmadi hiç. Zaten onu az tanıyan utangaç diolar. ben napicam sizce aşık mıdır bana? Işık mi bekliyor benden. Ben de bakis atim ama uzun mu bakayım napim? Cok efendi çok kibar biri ya hayalimdeki insan. ha bu arada hayatımda hiç sevgilim olmadı 26 yasimdayım bide. Sostal resimlerine baksam sevgilisi var mi die bir kaç kızla foto çekilmiş. Sanıyorum yakin arkadaslari. Hiç kalp ya da sevgi sözcükleri vs yoktu yorumlarda ve resminin altındaki yazilarinda.
Bana aşık mı bilemiyorum. Ama hep gozgoze geliyoruz bana hep bakıyor cozemedim yardimmm?
Cevapla