Erkekler, 1 erkeğe 10 kadın düşen ülkede (patagonya'da) yaşamak istermisiniz?

Şükrü Kızılot'un yazısından bir parça:
10 KADIN DÜŞEN ÜLKE

Anladığım kadarıyla, asıl merak konusu, bir erkeğe 10 kadın düşen ülkeyle ilgili. Onu da anlatalım:

Bir aile davetinde, erkekler ve kadınlar ayrı ayrı gruplar halinde sohbet ediyorlarmış. Sohbetin iyice koyulaştığı sırada, erkeklerden biri, biraz da yüksek sesle;

- Ah ulan ah... Şu anda Patagonya’da olmak vardı...

dediğinde, arkadaşları dayanamayıp, nedenini sormuşlar. O da:

- Hiç sorma arkadaş, Patagonya’da 1 erkeğe 10 kadın düşüyormuş. Üstelik, kadınlarla beraber olduğun zaman, her defasında sana 100 dolar veriyorlarmış. Ah ulan ah... Şu anda Patagonya’da olmak vardı...

O ana kadar konuşmaları sessizce dinleyen eşi dayanamamış;

- Kocacığım, sana bir soru sorabilir miyim?

- Tabii hayatım. Bir değil, iki soru dahi sorabilirsin. Neyi merak etmiştin acaba?

- Şunu merak ettim; acaba sen, Patagonya’da 200 dolara bir ay boyunca nasıl geçineceksin?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu haberden sonra kızlar trip atamaz, kızdırma bak patagonya'ya giderim dersiniz.
Erkekler, 1 erkeğe 10 kadın düşen ülkede (patagonya'da) yaşamak istermisiniz?
Cevapla