bunu hiç yapmadım her detayı anlatıp son adım için hür iradesine bıraktım herşeyi... hiç şaşmadı hep yıllar sonra pişman olup geldiler. ben tam o an hür iradesiyle beni seçeni bekliyorum
Istemezdim çünkü onun beni bu yolla sevdiğini kendi isteğiyle sevmediğini hatırlamak canımı acıtırdı. Ayrıca zorla güzellik olmaz eğer seviyorsam gitmesine izin veririm o mutluysa mutlu olurum beni sevmesine gerek yok
En İyi Cevaplar