Yarım bıraktığını başkası tamamladığında oluşan pişmanlıkların oldu mu hiç?

Yarım kalmış bir hikaye...
Boşa gitmiş bir heves...
Yarım kalmış gülümseme...
Boşa gitmiş yıllar...
Bilinmeyen değer...
Allah'a havale edilenler...

Yarım kalınır, bırakılır... Bir bakarsın biri gelmiş tamamlamış bunları. Buna dair pişmanlığınız oldu mu hiç?

Yarım bıraktığını başkası tamamladığında oluşan pişmanlıkların oldu mu hiç?

Yarım bıraktığını başkası tamamladığında oluşan pişmanlıkların oldu mu hiç?
Cevapla