Erkeklerin grip olmasıyla dünyanın sonu arasında ince bir çizgi var.
Nazlananlardan mısınız? Nazlayanlardan mı?

Nazlananlardan mısınız? Nazlayanlardan mı?


Ben şahsen hastalandığımda ilgi isterim, yaşım ne olursa olsun. İlgi, isteyebileceğim en doğal şey ama tadında bırakmak lazım. Bazıları cılkını çıkartıyor. Ama sevdiklerime mızmızlanmak değil de onlardan ilgi görmek adına çocuksu davranmayı seviyorum. Çaresi de yok, bunun. Çekmek isteyen çekiyor, sevdikten sonra...
Gikim cikmaz benim
Sen gel gel.
Nereye 😐
Nazlansın ya ben bakarım ona (ben daha çok hasta olduğum için onun nazı arada kaynar :D )
Benimki her zaman mizmiz yakin zamanda kanser edecek beni
Cevap
101Cevap
Tek care ona annelik yapmak sefkat göstermek. Meyve salatasi falan . hazirlamak. cesitli bitki caylari yapmak. Bak nasil mayisiyor 🙄💗 bol bol srvgi vermek, gostermek
Avrupa yakasında Aslı' nın eşi Cem karakterine sinir olurdum. Yere yığılacak duruma gelene kadar ( ki olmadı ) doktora gitmedim hayatım boyunca.. Mızmızlanmak , kime nazlanmak ne için amaç ne..
Her ay regl sancısıyla bize işkence edin senede 1 grip olunca nazlanan 3-5 çıtkırıldım için hepimizi yaftalayın. Oldumu şimdi :)
Yok bea kim demiş
Regl sorunu bende yok sende de grip yoksa oldu bu iş sjsj
Mızmız değil çok gergin oluyordu. Saçların kazağıma dökülüyor diye azarladığını hatırlıyorum kavga diyemem çünkü çekindiğimden cevap vermedim. Çekilmez oluyorlar
Valla siz triplerinizle bkunu çıkarrırken iyi erkek iki şevkat istediğinde suçlu. Sizin kadar egoist nankör varlık yok. Kadın milleti.
Nazlanacağım biri olursa tabi ki nazlanırım kaçar mı bu fırsat 😂 ama normalde insanlara muhtan olacak bir tip değilimdir, nazlanmak eğlenceli oluyor :D
Ah nazını bile çekiyordum ama kafir kıymet bilmedi gözü kör olmayasıca
Evet ağır boş ama ses çıkaran bı oluşum oluyor sevgilim. Nazi hiç çekilmiyor. Nazi ceklmedgi gbi nazda çekmiyor. Totoş
Benimkinin hiç nazı yok. Hasta olduğu için kendini suçlayıp yük olamam hayır triplerine girip daha çok iş yapmaya çalışıyor sadece.
Bazen babam hasta olduğunda keşke onun yerine 1 ay ben hasta olsaydım dediğim oluyor. Yanında 'A' demeye korkuyoruz😄
Çünkü senden ilgi bekliyor. Niye hasta olunca seni arıyor senin ilgin tüm ilaçlardan daha tesirli ondan naz yapıyor
Evet sürekli söylenir. Ama anaç olduğumdan ben de bıkmam. Rahatlaması için türlü yöntemlerim var tabii. Anlatmak çok uzun anlatamayacağım.
Kişiden kişiye değişir mesela ben beyin tümörü ameliyatı oldum yoğun bakımdan Çıkar çıkmaz sigara yaktım 😂
Kocam 5 sene sonra ilk defa hastalandı o kadar mızmız ki sürekli sızlandı 😄 neyseki çabuk atlattı 😍
Evet tüm erkekler gibi. Bir nazĺilik ki sorma. Çocuğum gibi davranıyorum o zaman. Sevimli oluyor ne yalan söyliyim o halleri😊
Benim abim bu konuda çok nazlıdır evlerden uzak nişanlım ölse de bir şey belli etmez nazlı sevgilisi olanlara allah yardım etsin
Tavuk suyuna çorba yapayım bebeğime ellerimle yediririm sarmalar sararım ama bir sevgilim bile yok ki 😂
Mız mız erkek çekemem ben, uğraşamam. Sinirli bir insanım, gıcık olurum erkeğin mızmızına.
Biz yılda 1-2 kez hasta olunca naz yapıyoruz ama sizin her ay 6-7 gün yapınca " seven erkek katlanır" diyorsunuz.
bir kuzenim var aynı zamanda ev arkadaşım hasta olunca öyle oluyor bana da trip atabiliyor 😂😂 öyle yetişti oda örneğin grip olunca elli kişiye mesaj atar hastayım diye
Ben mızmızlanıyorum acı içinde oluyorum çünkü. kızlar bence şikayet etmeyin iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta dedik o kadar bir zahmet mızmızımızı çekin bizde çekiyoruz o kadar.
Kızın mızmızlanması tatlı olurda erkeğin çekileceğini sanmıyorum :D
Eski ama eskimeyen sevgilimle anılarımı hatırlattın teşekkürler evet o da mizmizlanirdi
Ben hasta olunca o mızmızlanıyor :D yat kötüsün dinlen çıkma dışarı diye
Grip olmak umrumda bile olmuyor. Hastalıkları umursamıyorum nedense.
hastayken ciftler naz yapmaz destek olur destek alırlar...
hasta olmak bile bir kadina yakisiyor
erkek arakadasim yok benim
Evvet neden care arayim ki miz mizlanmasi cok hosuma gidiyor ☺️ ama hastaligina tabi ki care ararim
Bir dediğini iki etmemek ne diyorsa haklısın demek anca böyle susuyorlar 😂😂
Sevdiğim adam hiç nazlı değil; çok tatlı :)
*Gecen bol olsun.*
Mızmızlanmıyor ama çok durgun oluyor, tek çarem kucağıma başını koyup okşamak 😊
KEndi haline bırak yalnız kalınca zaten gene sana kalıcak 😂
Esim miz miz olur çocuk gibi çekilmez hic azini burnunu dagitasim gelio o zaman 😀😀
çoğu erkek hastayken mızmız olur eskisinden fazla ilgi göstermen gerek hastayken
Yeri gelince nazlayan yeri gelince nazlanan olabilenlerdenim.
Ay babam hasta olmasin ben dahil tum sulale hasta olsun. raziyim. bakarim..
henüz yeni bir sevgilim var mızmızlanıyor mu bilmiyorum görcez 😁
Bilmiyorum. Daha hasta halini görmeyi bırak tanışmadım. Jdjdjd
bizde ayda bir o mızmızlanmayı cekiyoruz idare ediverin canım
Yıllardır grip olmadım. Olursam da mızmızlanmam hatta annem der "oğlum bugün dinlen istersen" diye.
Erkeklerin görevi budur. Seviyorsan nazlandırırsın biraz sevmiyorsan çekilmiyor
Evet mızmız oluyor. Alttan alıyorum. Ben regl olduğumda o da beni alttan alıyor her ay üstelik.
işte asıl orda ilgi göster ben hastayken şikayet eden hatundan buz gibi soğurum.
Ben cok nazlanirimm 😂😂😂😂 ilgii goster hosuna gider.
trafik kazası hariç tüm hastalıklarımı ayakta geçirdim ölümcül sarılık dahil
Mızmızlanıyor ise süt ver evladım.. ilerde kemik erimesi yaşamaz böylece
ben mızmızlanmam ne o öyle kız gibi hatta belli etmem
Erkekler hep mizmiz ama hasta olunca çok daha mizmiz oluyorlar
Hiç naz yaptığımı hatırlamam zaten ayakta geçiriyorum. Dinlenmeyi bile doğru düzgün becerebilen birisi değilim.
Tek yaşıyorum
Anne yok baba yok
Sevgili yok
Kime mızmız yapalım
Dört duvar bir allah
Birde limon
Geçinip gidiyoruz
Hasta olmadigim icin bilemem ama 2 3 yilda bir nezle oluyorum onda da hic nazlandigimi hatirlamiyorum bir gunde iylesitorum zaten
‘Erkek adam nazlanırmı’ diyenler kesinlikle nazlanıyordur bildiğim tek şey bu 😊
Zopalamaktır. Erkekler arasında genele küfürlesmek iyi geliyor. Yani gözlemlerim sonucunda 😂
Evet mızmızlanıyor ilaçlarını veriyorum biraz ilgileniyorum
Mızmızlanan insanlar'dan nefret ediyorum 😡
Onların kahrı çekilmez be kankiş
Hasta olunca insan illaki huysuzlaşıyor:) Yüzümüze vurmayın burda:)
Sülalede böyle olmayan tek bir erkek bile yok. Sanırsın ölümcül bir hastalığa yakalandılar..
Gıcıklığına oyyyyyyyhhhhh burnummmmm ölüyprummm diupeım dkkdkf
Kimseyi rahatsız etmiyo hasta olduğunda haberim olmuyor. Malesef
Bazı erkekler vardır. Ölecekmiş gibi korkarlar hastalıktan. O yüzden sevgili olmadan grip olmasını bekleyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar