Evde isteme-nisan yapmak mi? Dugun salonunda Nisan yapmak mi?

Herkese merhabalar. Yaza kismet ederse iliskimiz resmiyet kazanacak. Sevgilim dugun salonunda Nisan yapalim diyor bense evde sadece aile arasinda bir yuzuk takip tatli yiyelim diyorum. Aileler tamamen bize birakti. Hesap yapiyoruz rahat 20 binden fazla gidiyor nisana (bizdeki nisanlar yemekli falan oluyor) bende o paraya yazik ne sartlarda kazaniyorsun onun yerine altin alalim kosede kalsin ilerde bir isimizi halleder diyorum. Sevgilimde sen evin tek kiilzisin ben evin tek oglugum ne bizim nede ailelerin gozumuzde biisey kalmasin diyor. Siz bizim yerimizde olsaniz ne yaparsiniz?
Evde isteme-nisan yapmak mi? Dugun salonunda Nisan yapmak mi?
Cevapla