
Mesela ben ikili ilişkilerde anlayışlı olmayı bıraktım. Karşı taraf anlayış göstersin-_-

Zaman ilerledikçe "hayır" dediğin şeyler artıyor, taviz vermeyi kesiyorsun, fakat bu anlayışsız olduğun anlamına gelmez
Sabreden taş demek
İnsan ne kadar sabırlı olursa o kadar üstüne geliyorlar en doğrusunu seçmişsin..
Cevap
9Cevap
Sabretmek iyidir. Öfke kontrolü gerektirir. Ani fevri çıkışlarla yapılacak hataları engeller.
Bende çok sabrettim uyardım ama üste çıkınca malesef bir son vermek zorunda kaldım.
anlayışlı ve sabırlı olmak birbirinden çok farklı birşey bence
Sabır varda bir yere kadar insanlar insanların sanrılı tarafını ber taraf ediyor
Sabır taşından nefret ediyorum
Sabır işte yani taş maş yok
Bestasdi kucukken tek derdim
Aman işte sabretmek falan demek iştw
Ozamanda yürümez ki ilişki
Bazilarinda var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar