karşındaki insanın düzgün bir insan olduğunu anlayabilmek için öncelikle kişinin kendi içinde olgun bir insan olması gerek. Bir takım zaafiyet veya eksikliğini hissettiğiniz şeyler varken birisiyle karşılaştığınızda karşılaştığınız kişide düzgün doğru özelliklerden önce sizin eksikliğini hissettiğiniz özelliği görürsünüz. evet karışık bir konu :)
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvet biraz zor
https://youtu.be/n0lm58y6GXM11 Yorumla- +1 yıl
👍👍👍
+1 yıl20’li yaşlarının başında evlenen herkes, evlendiği kişiyi ne kadar sevip iyi anlaşsa da evlendiğinden 1-2 yıl sonra keşke daha geç evlenseymişim der. Daha geçsin ve dert etmen gereken bir durum yok daha çok erken zaten
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim aynen haklısın
+1 yılDoğru insanla tanışmak istiyorsan doğru insanla tanışmalısın
13 Yorumla- +1 yıl
@drjekyll :) evet tıpkı öyle olmuş ekmek almak ıstıyorsan ekmek almalısın süt alamazsın dimi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılDua et gadasi
10 Yorumla
+1 yılSorun su siz hep karsinizdakinin hatasiz olmasini bekliyorsunuz ama yaptiginiz en buyuk hata once kendinize bakmaniz siz ne kadar dogruysaniz karsinizdaki o denli dogru dur.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın bu yorumuna katılıyorum
- +1 yıl
Tesekkur ederim bana katildiginiz icin
Bu işler biraz piyango aslına bakarsan. Allah ak yazılar yazsın hepimize.
31 Yorumla- +1 yıl
Amin
+1 yılevlilik aslında dar alanda mutluluk sanatıdır.. bir eve ya da bir yatağa iki ayrı kişi siğmalı ve bu esnada karşı tarafa huzur mutluluk vermelidir.. evlilik küçük bir sandalda iki kişi yıllarca sürecek bir deniz yolculuğudur.. yol arkadaşının kalçası ya da gamzesi yerine karekterine, sabrına, zor zamanda cesaretine, aklına en az kendisi kadar seni düşünecek kadar insan olabilme yetisine bakarsan eğer çok mutlu bir evlilik yaşarsın..
30 Yorumla
+1 yılMelesef ki zor ben her yerden arıyorum hala bulamadım nasıl olacak hiç bir fikrimde yok görücü usulümü evlensem ne
211 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum görücü usulü mantıklı
- +1 yıl
Ama ondada bir sorun var bence mesela hadi evlendik babam ailemiz birbirlerini tanıyor iyi bir ailele ama ortada bir problem var ne kız oğlanı tanıyor nede oğlan kızı belki oğlan yurtta yetişti terbiyesiz biri aynındurum kız içindengeçerli neyse konuştuşar kız oğlan falan aileler hadi evlenin sizdedi peki ne olacak aile baskısı var kızla oğlan aileleri kıramıycak evlenecek ama mutlu olamazlarsa sıkıntı biraz uzattım ama kusura bakma yani anlatmak istediğim görücü usulündede aile baskısı var olmasa olurda hayırlısı ya biz kendi halimizde aramaya başladık işte olursa olur bulamazsak ailelere kalıyor iş öyle yani
- +1 yıl
Aynen ya hakkımızda hayırlısı artık
- +1 yıl
Nerelisin
- +1 yıl
Izmır sen
- +1 yıl
Çorum ama Antalya da yaşıyorum
- +1 yıl
İzmirin neresi
- +1 yıl
Burdan söylemeyeyim
- +1 yıl
Müsaitsen özele gel
- +1 yıl
benim yaptığım yorumları silebilirmisin adece memleket olanı
- +1 yıl
Teşekkürler
Istatiklere bakarsak bu tarz sorulari soranla evlenilir ama mantiken hayatta evlenilmez. 😂😂
17 Yorumla- +1 yıl
Of abi gene mi sen ya
- +1 yıl
Yok abi sevemedim seni 😂
- +1 yıl
Ne alaka abi ya pöff 😔😢😢
- +1 yıl
Sende dimi aynen 😂
abi herkez düzgün istiyor da sen ne kadar düzgünsün demezler mi hadi düzgünsün hep millette mi sorun iğneyi kendine batırma özelliği yok bizim milletin...
10 Yorumla
+1 yıldoğru insan kriterlerini daraltacaksın. Allah korkusu imanlı ve sadakatli dürüst ise bu ahir zamanda kaçırma derim
30 Yorumlainan zor değil ama günümüzde kadınlar etrafındaki düzgün insanları görmüyorlar nerede ipsiz sapsız insanlar var gözleri onlara takılıyor
10 Yorumladoğru düzgün tanımı kişiden kişiye göre değişir ama
30 Yorumla
+1 yılEğer sen doğru yolda isen bulursun sen doğru yolda değil isen karşına doğru insan çıkmaz
31 Yorumla- +1 yıl
Aynen çok haklısın 👍
Anlaşılabilir bir sevgili bulmak bile zorken evlenmek için doğru kişiyi bulmak sadece nasip kısmet.
20 Yorumla
+1 yılSEn onu bulmazsın hak ettiysen o seni bulur rahat ol
30 Yorumlaiçine kapanık birisini bul sana dünyasını paylaşsın belki beğenip evlenirsin ;)
10 YorumlaBiraz nasip. Tabi insan kendiside doğru kişi olmalı ve bolca dua etmeli Yaradana..
30 YorumlaAslinda zor degl ama bazı detaylara dikkat etmelisin
20 Yorumlailk adımı atlattın ben düzgün biri değilim şimdi işin daha kolaylaştı bundan eminim
141 Yorumla- +1 yıl
Ne diyosun kanks
- +1 yıl
Vallahi anlamadim ya
- +1 yıl
Tamam kanka
- +1 yıl
Öyle de evde kalırım diye de korkuyorum
- +1 yıl
tabi orası öyle umarım düzgün biri çıkar karşıma bir gün
- +1 yıl
Bakalım ya kader belki de hiç evlenemicem ki zaten içime öyle bir his doğuyor. Ölür giderim yani
- +1 yıl
Çok sağol çok komiksin
- +1 yıl
Eglenilcek kız değilim ben
- +1 yıl
👍👍👍👍
- +1 yıl
Teşekkür ederim çok düşüncelisin sağol
Seni mutlaka bulucam o zaman - +1 yıl
Yapmıyorum canım kardeşim
- +1 yıl
Seni bulduğumda evlenmiş olma sakın
- +1 yıl
Aaaa olmaz o zaman Ben başka adaylara bakayım
- +1 yıl
Gıcıksın ya sinir ettin beni tebrikler
- +1 yıl
😠.
- +1 yıl
kafa buluyorsun benimle
- +1 yıl
Bende öyle olduğumu düşünüyorum teşekkürler eğer ciddi söylüyorsan
- +1 yıl
vardır elbet
- +1 yıl
Hüseyin Kağıt - Çok kötüymüşsün sana gelsin o zaman
- +1 yıl
Peki kanka
Gizli Üye(25-29)+1 yılbulunurda sen ona bakar mısın ya da beğenir misin o var birde hakaden alır
235 Yorumla- +1 yıl
Kanka ben karaktere bakarım her zaman
Insan olsun yeterli
Cevap sahibi+1 yılçilli kız inanmıyorum baktığına :D
- +1 yıl
Kanka sen kimsin gizliden çıkarmısin
Cevap sahibi+1 yılgeçen çeneden tanımıştım seni hatırladın mı :D
- +1 yıl
Hiç hatırlamadım valla Miharbimila?
Cevap sahibi+1 yılköprücük kemiklerini sormuştun bende seni çeneden tanıdım
beni tanımazsın eskiden takipçindim- +1 yıl
Adın ne?
Cevap sahibi+1 yılEren
- +1 yıl
Hatirlamiyorum eren diye biriyle de konuşmadım hiç
Cevap sahibi+1 yılkonuşmuştuk çiller hakkında bendede var
ama sen daha geçen ki köprücük kemiğindeki yorumumu hatırlamıyorsun onu nasıl hatırlayacan :D
Cevap sahibi+1 yılçillerinden memnun musun değil misin?
- +1 yıl
Köprücü hatırlıyorum ya. Doğrudur konuşmuşuzdur o zaman
Alıştım artık
Cevap sahibi+1 yılben lazer oldum baya memnunum sanada öneririm
- +1 yıl
Hayırlı olsun kanka ne kadara?
Cevap sahibi+1 yıl2 seans 2000 tl
Cevap sahibi+1 yıldaha iyi bir yer bulamazdım özel hastaneye gittim 1 seansına 7000 tl dedi bazıları kazıkçı oluyor
- +1 yıl
Kanka beğenen böyle beğensin umrumda değil artik
Cevap sahibi+1 yılBen çilli kızları çok beğeniyorum sen bence çilli çok daha iyisin valla hem kısa boylusun hem çillisin hem mavi gözlüsün valla özel yaratılmış gibisin
- +1 yıl
Sağol bende alıştım artık zaten sorun yapmıyorum
Cevap sahibi+1 yılKeşke senin gibi eşim olsa 😀
- +1 yıl
Evlenelim
Cevap sahibi+1 yılCiddi misin
- +1 yıl
Yaşın kaçtı senin
Cevap sahibi+1 yıl21.
- +1 yıl
👍 bende 20
Cevap sahibi+1 yılBen okuyup işime elime alıp senle evlenmeyi çok isterdim sana bakmam lazım 👍 👍
Cevap sahibi+1 yılBoyun çok iyi ya
- +1 yıl
Tesekkur ederim seni cidden merak ettim ya gizliden çıkarmısin
- +1 yıl
Ne iyisi ya hu utanıyorum ben 1.50 ne ya şanssızim işte
Cevap sahibi+1 yılBenim boyum 184 yanımda çok tatlı durursun 😂
- +1 yıl
Aaaa şimdi hatırladım ya biliyorum
Cevap sahibi+1 yılNasıl hatırladın ya
- +1 yıl
Senin çiller gitmiş gerçekten ya 🤤
Cevap sahibi+1 yılEvet ama benim omuzlarımda filanda var
Cevap sahibi+1 yılTakip ettim seni
+1 yılEvlenmek için doğru insanı bulmak çooook zor.
10 YorumlaBence insanlar doğru kişiyi bulmuyorlar. En sonunda razı geliyorlar birbirlerine evleniyorlar...
20 Yorumla
+1 yılKişiden kise değişiyor nasıl bir insan aradigina bağlı belki öyle biri yoktur
20 Yorumla
+1 yılhic bulma tatlim guzelsin o seni bulur
129 Yorumla- +1 yıl
İnş. selinim
- +1 yıl
erkeklere guvenilmez
- +1 yıl
nasil olsa kaderden kacamassin
- +1 yıl
bak ben yuz vermiyoruk kafam rahat
- +1 yıl
Kadere inanıyorum
En iyisi ya aynen - +1 yıl
Erkekler = Kadına şiddet
Erkek deyince ilk aklıma gelen bu - +1 yıl
ben hep gozlrrimle hissetiriyom sonra yuz vermiyom onlarin aglasin yaklasinca imdat sapik var diyorum😂😂😂😂
- +1 yıl
Seni tebrik ediyorum böyle devam 🤣🤣 hakediyolar
- +1 yıl
evet kizlara diyorum onlarda yapiyolar simdi onlar aglayacagina erkekler agliyo
- +1 yıl
kiz dedigin yesil isigi gozleriyle yakicak yanina yaklasinca koyucak tekmegi
- +1 yıl
bir rahatlama geldi bana 🤣 Ağlasınlar 🤣
- +1 yıl
bu arada mihriban sarkisini dinliyorum en sevdigim
- +1 yıl
her kizi uyariyorum hersey bizde nede olsa
- +1 yıl
dusuncessne hic bir kadin yuz vermese butun erkekler kudurur
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Ne güzel 🤣
- +1 yıl
Allahim kiz olmak ne kadar guzel
- +1 yıl
herssy bizde kafa rahat
- +1 yıl
😂😂😂h
- +1 yıl
Saldırıya geçerler vallahi
- +1 yıl
he yaa😂😂😂
- +1 yıl
Keşke şu regl durumu erkeklerde de olsaydı.
- +1 yıl
aynen ya
- +1 yıl
aslinda var ya kizlar regl hic yikanmicak butun erkekler sogusun😂😂😂
- +1 yıl
en guzel intikam sekli
- +1 yıl
Hahahah 🤣 yaklaşamazlar bile 🤣🤣 iyi fikir mantıklı 🤣
- +1 yıl
kizlar boyle hep akil veriyom en kotu seyleri yapsinlar hepsinin akli basina gelsin
- +1 yıl
muck bebegim😂😂
- +1 yıl
Çok iyi ya 🤣 mucks selinim 🤣
+1 yılKolay bence eğer ıyi biri olursan
26 Yorumla- +1 yıl
Tanışmak isterim
- +1 yıl
Hanımefendi arkadaş olmak istermisiniz yalnız sadece arkadaş
- +1 yıl
Fotoğrafın niye yok
- +1 yıl
Hiç yoktu ki neden sordun
- +1 yıl
Sadece arkadaş dedim sohbet etmek için
- +1 yıl
bilmem merak ettim
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. evlenmek istiyor musun?
14 Yorumla- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Zamanı geldi diye düşünüyorum
+1 yılevet cok zor.. bosananlar bunun en büyük kanıtı
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen boşanan çok var
Bugün şanslı günün galiba beni buldun 😃😉
14 Yorumla- +1 yıl
Pekala Evlenelim
- +1 yıl
Benimle evlenir misin?
+1 yılSen doğru insanmısın?
22 Yorumla- +1 yıl
Ben de dört dörtlük değilim tabiki de
- +1 yıl
Evlenecek biri olmaya layık olursan bulursun bence bir düşün. Evlilik senden ne alıcak sana ne verecek.
Gizli Üye(30-35)+1 yılheralde yani hangi çağda yşaıyoruz aldatanmı dersin yalancımı dersin ne ararsan bu devirde
30 Yorumla224-26 yaş arasında evlenicem gerçekten zor bulmak dğru kişiyi bulmak
10 Yorumla
+1 yılBir bakarmısınız rica etsem.
15 Yorumla- +1 yıl
Bıyırın
- +1 yıl
Az önce konuşmuştuk ya hatırladınız mı? İstemiyorsanız sizi rahatsız etmek istemem beni yanlış anlamayın lütfen.
- +1 yıl
Önemli değil sana güvenebilir miyim
- +1 yıl
Evet daha önce de demiştim. tabiki güvenebilirsiniz istemez iseniz bana söyleyebilirsiniz.
- +1 yıl
Pekala
Aşk İlişkileri konusunda 809 cevap paylaştı. Doğrusunu bilmem de bir insan bulmak çok zor ya.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılBöyle arıyacak duruma geldiysen zor bulursun
22 Yorumla- +1 yıl
Çok üzgünüm şu an ağlıyorum
- +1 yıl
Ağla sjdj
https://youtu.be/5mbDY8PaX74
- Aşk İlişkileri konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenin evlenin, b*k var.
19 Yorumla- +1 yıl
Herkes böyle diyor nedense 😂
- +1 yıl
Çünkü B*k var.
- +1 yıl
Niye öyle diyorsunuz. Doğru kişiyi bulunca güzeldir evlilik
- +1 yıl
@Hayatgercek Aksini söyleyen bizden değildir, sadece acele etmemek lazım bu işlerde, hele ki günümüzde...
- +1 yıl
Bu yorumdan sizin aceleyle yanlışa düştüğünüzu düşündüm. Doğru mu
- +1 yıl
@Hayatgercek Tabi ki doğru değil, etrafımda yüzlerce örneği var.
- +1 yıl
Hiç mi mutlu olan yok ya. Vardır
- +1 yıl
@Hayatgercek Valla annem, sen evlen de gör bakalım mutlu mu oluyorsun mutsuz mu... Ben tecrübemi paylaşıyroum seninle... Hayat senin...
- +1 yıl
Peki teşekkür ederim tecrübe için. Mutlu olmak elimizde aslında. Erkek sadık. Kadın evinin hanımı olunca zor olmaz bence. Ama erkekler bunun farkında değil çoğu zaman
+1 yılHele ki bu zamanda ultra zor🎈
20 YorumlaYok ya hemen yanı başında zaten 🙏😉
10 Yorumla
+1 yılBİM e bakmak lazım belki vardır 😝
10 Yorumla
+1 yılçok zor değil vakti gelince o seni buluyor :)
10 YorumlaArarsan bulunmaz akışına bırak denk gelir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu sitede zor bee kanka 😕
10 Yorumla hemde nasıl zor bilemezsin ne zamandır arıyorsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBulursan bize de haber ver 😊
10 Yorumla dogru insan var da kriterlerine uymaz ama.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılZor sanırım, kader. Bilinmez.
10 Yorumla Hayır, kolay.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 968 cevap paylaştı.
+1 yılBebekte 3-5 tur atarsan bulabilirsin 😏
40 Yorumla Çok zor değil imkansız gibi bir şey...
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMutlaka bulursun. MUTLAKA!
116 Yorumla- +1 yıl
Bu ne şimdi offfff
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yılSen misin emin olmak istedim.
- +1 yıl
Ben değilim abi
- +1 yıl
İkizim
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yılİnstagramını alabilir miyim?
- +1 yıl
Kullanmıyorum
Cevap sahibi+1 yılYapma ya bu benim için büyük talihsizlik.
Cevap sahibi+1 yıl@thebang senin değil heralde
+1 yılçok zor be ortak😂
13 Yorumla- +1 yıl
Evlenmekten vazgeçtim yorumlardan sonra 😂
- +1 yıl
yani bence de öyle bir hata yapma😂
- +1 yıl
Evet haklısın 😂
+1 yılGaliba evlenemeyeceğim.
20 Yorumla
+1 yılbir ömür bile bulamayabilirsin..
zor..20 YorumlaHiç bilmiyorum :/
10 Yorumla
+1 yılYa gelip bulsun beni çok yoğunum 😅😅😅
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılBulursan banada haber ver :)
20 Yorumla
+1 yılBen varım ciddi söylüyorum
20 Yorumla
+1 yılVardır ama denk gelmiyor Hayat..
10 Yorumla
+1 yılMuazzam zor buldun muda kaçırmayacaksın.😎
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl10 yıllın daha Var ayol
10 Yorumla
+1 yıldüzgün insan geldi hanım. mesaja beklerim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılBu zaman ve şartlarda zor.
20 Yorumla Galiba çok zor ben 2 yıldır sevgili bulamadım
10 Yorumla- Devamını Gör (34)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar