Lütfen aptalca yorum yapıcaklar yapmasın rica ediyorum. Sadece mantıklı görüş istiyorum.
Ben dekoru toz pembe ve gri tonlarında istiyorum, o ise hayatta olmaz diyor. Pembesi Çok göze batmıyor zaten gri de var. Ama istemiyor. Kahverengi, bej tonları olsun diyor. Ben daha çok parıltılı şeyler seviyorum o sade dümdüz istiyor. Öteki odaları istediğin gibi yap yatak odasına pembe sokma diyor. Pembe diyince öyle kokoş odası düşünmeyin. Duvar kağıdını gümüş, halı perdeyi toz pembe istiyorum. Nevresim gri, ve Bide kolonun duvar kağıdı simli toz pembe olucak😂😂😂😂 bu yani hayalim ama. Onun dediği tarzda çok siyaha kaçıyor
Ben dekoru toz pembe ve gri tonlarında istiyorum, o ise hayatta olmaz diyor. Pembesi Çok göze batmıyor zaten gri de var. Ama istemiyor. Kahverengi, bej tonları olsun diyor. Ben daha çok parıltılı şeyler seviyorum o sade dümdüz istiyor. Öteki odaları istediğin gibi yap yatak odasına pembe sokma diyor. Pembe diyince öyle kokoş odası düşünmeyin. Duvar kağıdını gümüş, halı perdeyi toz pembe istiyorum. Nevresim gri, ve Bide kolonun duvar kağıdı simli toz pembe olucak😂😂😂😂 bu yani hayalim ama. Onun dediği tarzda çok siyaha kaçıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar