Nişanlımla yatak odası anlaşmazlığımızı nasıl çözebilirim?

Lütfen aptalca yorum yapıcaklar yapmasın rica ediyorum. Sadece mantıklı görüş istiyorum.

Ben dekoru toz pembe ve gri tonlarında istiyorum, o ise hayatta olmaz diyor. Pembesi Çok göze batmıyor zaten gri de var. Ama istemiyor. Kahverengi, bej tonları olsun diyor. Ben daha çok parıltılı şeyler seviyorum o sade dümdüz istiyor. Öteki odaları istediğin gibi yap yatak odasına pembe sokma diyor. Pembe diyince öyle kokoş odası düşünmeyin. Duvar kağıdını gümüş, halı perdeyi toz pembe istiyorum. Nevresim gri, ve Bide kolonun duvar kağıdı simli toz pembe olucak😂😂😂😂 bu yani hayalim ama. Onun dediği tarzda çok siyaha kaçıyor
Nişanlımla yatak odası anlaşmazlığımızı nasıl çözebilirim?
Cevapla