
Peki siz böyle bir durumda ne yapardınız?
#VoyagerC

Hiç umursamam... En sevmediğim insan tipi.
Şu gün veya o gün müsaitim sana hangi gün uygun gibi bir şey demesini beklerim... Veya bu hafta işlerim çok yoğun ama haftaya daha çok zamanım var demesini beklerim.
Buluşmayız o zaman.
Çok sallamazdım gelip buluşalım derse yakın biyere istediğim zamanda çağırırım. Buluşalım demezse kendisi unutur giderim uğraşmaya gerek yok istiyorsa olur istemezse bunaltmaya peşinde koşmaya gerek yok
Görüşmeyi keserdim
Cevap
15Cevap
umrunda olmadgmi düşünürüm ne düşüncem. sevgili dediğin daha çok zaman geçirmek için uğraşır. senden kurtulmaya çalışıyosa onun ne oldgu belli değildir.
Demekki benimle buluşmak istemiyor ertelediğine göre çok zorlamam ilerleyen zamanlarda güle güle derim.
Sürekli erteliyorsa sert bir dilde tavrımı koyarım. Sonrada şunu söylerim: İster buluş ister buluşma çocuk oyuncağına çevirdin artık derim.
Sorgulardım eğleniyon mu oğlum benle derdim bu ne lan böyle ertele ertele git başka oyuncak bul kendine
Ben aşkı, sevgiyi böyle basitleştirmem. Ya severim, güzel severim ve o da beni sever, ya da hiç olmaz
Sorun etmem ne zaman kendini hazır hissederse o zaman
Sabırsızım ben. Ertelenmeye gelemem. Sıkılır bırakırım.
Bende begenmez diye düsündügüm icin erteliyorum.. kötü bir durum ama iste özgüven olmayinca :(
İşte bu benim. Ama görünce beğenmez diye erteliyorum
Hiçbir şey yapmam fakat o illa bir gün buluşmak isteyecek onada ben gelmeyeceğim :).
Bendeki heyecanın yarısı bile yoksa o iş olmaz zaten
O buluşalım diyene kadar bir şey demem sonra o istediğinde de ben bahane bulurum
Görüşmek istemediğini düşünür. Buluşma teklifinde bulunmam..
Istemiyor diye düşünürüm israr etmem kaldırmam bir taraflarını
Sabır sabır ya sabır ardından hayır.
Balık baştan kokar tavrı koymak şart.
Ortada flörtlük bir durum kalmaz.
Demekki umursamyr. daha sonra uzlmmk icin uzak dururdum butun baglntimi keserdm
Beklerim kendisini hazır hissedenekadar :D
Sonra pişman olup, bu sefer ciddi ciddi görüşmek isterse, erteleyen kız mesela.
Erkek son şans tanırmı
Hazır olmadığını düşünürüm
Şüphelenirdim.
Beni takmadığını düşünüp muhatap olmazdım.
görüşmek istemiyor net
Bende umidimi keserdim.
Zorlamam görüşmem mümkünse
Bir daha gel bulusalm demem
Flört kelimesi ne kadar da itici 😲
Bir iki söyler üçüncüde silerim numarasını
Benden emin değil demektir. Yol veririm
Oyaliyor beni derdim..
Görüşmeyiz olur biter.
Akışına bırakırım hayatımda bir sürü insan var.
Ayrılırım beni sevmediğini düşünürüm
Ortada bir ilişki kalmadı bye bye
Artik bir flortum olmaz
oyle flort mu olur derdaha konusmam ki yaptim.
Oyalarsa beni göremez hiç bir zaman
Kesin tipine güvenmiyor
hadi ordan git ya derdim
bir sikitirgit derdim direk dümdüz
Soğurum
O istediği zamnda ben istemem.
Sonsuza kadar ertele
Tekme yer 😑
Bulusmam ki
Başkasıyla buluşurum
flört etmem
eski flörtüm olur
Tepik atarım
görüşmezdim..
Bulusmazsan bulusma
Uzaklaşırm
Konuşmayı keserim
terk ederdim
Artık konuşmazdım
kesin evlidir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar