+1 yılbir keresinde biri senin hakkında mesaj attı benden hoşlanıyormuşsun diye mesaj atmıştım ve 2 ay sonra nikahım var deneyebilirsin daha da gerçekçi olsun diye arkadaşının ismini değiştirip ya da silip wpden konuşma hazırla ss al at
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılpubG yi bilgisayarım kaldırırmı almak istiyorum de aşşırı ilgisini çeker kfndns
05 Yorumla
Soran+1 yılO ne be hgcbxosnsizkosmz
- +1 yıl
oyun bak oyun oynuyosa işe yarama garantili djdjxnnxns
Soran+1 yılÇok saçma olmaz o NZJZMSOZMIZMDKX
- +1 yıl
Valla son konuştuğum çocukla muhabbetim böyle başlamıştı yani az buçuk oyun falan ilgisi olunca bence biraz farklı geliyo ve ilgi çekici oluyo
Soran+1 yılOnun oyunlarla falan hiç alakası yok spor yapıyo sadece ordan nasıl yürüyebilirim onu düşünüyorum
+1 yılBence bahaneler tamamen zaman kaybı o erkeği hayatında ne olarak görmek istiyosan direk söyle bence birbirinizi olmak istediğiniz şey doğrultusunda tanımanız en mantıklısı diye düşünüyorum
018 Yorumla
Soran+1 yılOndan hoşlanıyorum ama direk senden hoşlanıyorum dersem de olmaz ki
- +1 yıl
Neden olmasın hep erkeklerden beklemeyin ilk adimlari veya ona hissettir en basiti sana mesaj attığı an cevapla bu devirde sana ilgi duyuyorum demenin baska seklidir. 😉
- +1 yıl
Senden hoşlanıyorum sende sen ve ben yani biz olabiliriz diyorsan denemek istiyorum dersin ondan sonra ilişkiniz şekillenir zaten hani şöyle düşün sen ona yaklaştıkça o seni samimi bir dost olarak belkide bir kardeş olarak görecek o evreye geldiğinde senden hoşlanıyorum dersen gözünde nasıl bir konumda olursun tartışılır yani sözün özü bişey ya vardır ya yok bunun ortası insanı öldürür dert sahibi yapar bence
Soran+1 yılBirbirimizi tanımıyoruz ama direk hoşlanıyorum dersem olmaz birbirimizi tanımamız gerekiyor demi
- +1 yıl
Tabiki birbirini tanıyacaksın sonuçta tanıştıktan sonra belki sen onu istemeyeceksin dış görünüşünden hoşlanmışsın ama belki karakterini sevmiyceksin ama dediğim çizgiyi iyi korumaya çalış tanışırken ne seni bir kardeş olarak görsün nede sıradan bir arkadaş sevgilisi olmasan bile özel olmaya çalış onun için sonuç olumsuz olsada kırmayın birbirinizi üzmeyin umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir hakkında ne hayırlısıysa o olur inşallah
Soran+1 yılYa çok sağol ne iyi kalplisin bana şans dile lütfen
Soran+1 yılBirşey sormak istiyorum
- +1 yıl
Mutluluk seninle olsun Allah hayırlıysa nasip etsin umarım sonucu seni mutlu eder 😊
- +1 yıl
Tabiki buyur
Soran+1 yılHoşlandığım çocuk beni nasıl buldun derse ne diycem onu düşünüyorum da yardımcı olur musun lütfen
Soran+1 yılİnstagram da önerilen kişiler de gördüm dersem saçma mı olur?
- +1 yıl
Aşk tesadüfleri sever de 😊bunun bir açıklaması yok çünkü en saf en dürüst en samimi duyguları ilk görüşte hisseder insanlar ilerde senin onu ne kadar beğendiğini gördüğünde eminim bu tatlı tesadüfler yani senin ona yazman onu çok mutlu bir adam yapacaktır 😊
Soran+1 yılBugün kötü duygularımı alıp götürdün sanki çok teşekkür ederim ya cidden
- +1 yıl
Her zaman iyiyi düşünki iyi olsun eğer olmuyorsada vardır bundada bir hayır demeyi bil. bişeyi körü körüne çok isteme mesela çünkü o zorlasa olsa olursa bu sefer senin belan olur o çok istediğin şey bizim için herşeyin en hayırlısını tasarlayan bir yaratıcının olduğunu unutma 😊ve herkesten önce kendini sevmeyide ihmal etme sana senden başka kimse iyi gelemez 😉benim için şans dileme çünkü şansa pek inanmam ama benim için dua edersen hayırlı ve mutlu olabilmem için beni mutlu edersin 😊
Soran+1 yılDua edicem senin için emin olabilirsin 😊 bir soru daha sence ilk mesaj olarak ne yazmalıyım?
- +1 yıl
Şimdi bu çok zor bir konu ben bir erkek olarak şöyle söyleyim bir bayan bana mesaj atıcaksa dış görünüşümden ötürü yani giyimimden kuşamımdan değilde duruşumdan ciddiliğimden ötürü bana yazsın isterdim yani bu benim görüşüm ama hoşlandığın arkadaş ne düşünür bu konuda bilemem belki hoşlanmayıp seni üzecek bir cevap verebilir sana bu yüzden bende bu vebale girmek istemem çünkü tanımadığım bir insanın benim yönlendirmem sonucunda üzülmesi beni gerçekten çok üzer o yüzden anlayışına sığınarak bu soruya cevap vermek istemiyorum 😊özür dilerim bunun için
Soran+1 yılYok sorun değil çok ince düşünüyorsun keşke herkes senin gibi olabilse 😌
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim hoş görüşlerin inşallah hoşlandığın insan seni o kadar mutlu ederki beni bile bir kaba olarak hatırlatır sana umarım benden çok daha ince düşünceye sahip olur 😊
Ben bir erkek olarak söyleyim en güzel bahane birisi seni seviyomus demeleri😂baya etkili oluyor
057 Yorumla
Soran+1 yılHoşlanıyorum ama bunu birbirimizi tanımadan söylemem komik olur
Soran+1 yılSevdiği biri yok biliyorum bunu
Soran+1 yılŞöyle desem "Kocaelide hava soğukmuş sıkı giyin" mi diyim yoksa selam mı diyim bir erkek olarak sana soruyorum 😊
Soran+1 yılTamam sağol 😂
Soran+1 yılTabiki
- +1 yıl
Şimdi 2 yıl önce bir güzele aşık oldum ve bir arkadaşım benim adıma kıza benden habersiz teklif etmis kız benden hoslanıyomus oysaki demişki o gelip niye söylemiyor diye ama benim haberim 1 yıl sonra oluyor kıza teklif ettim kızda bana dediki sen delikanlı olsaydın ilk gelir teklif ederdin dedi ama çok tatlıya unutmak için başka biriyle çıktım ama olmuyo unutamıyorum😍
Soran+1 yılBence yüz yüze konuşmalısın içinden gelen herşeyi söylemelisin ve tabiki samimi ol güvenilir davran ki sana o da içindekileri anlatabilsin
Soran+1 yılşu an sevgilin bunları biliyordur umarım 😣
Soran+1 yılTelefon numarası falan var mı sende o şekilde konuşsan
Soran+1 yılSadece güzel diye mi seviyorsun kızı
Soran+1 yıl18 yaşındayım
Soran+1 yılKaç yaşındasın ki 😂
Soran+1 yılYaşına göre olgun gibisin ama
Soran+1 yılBir şekilde onunla konuşmalısın kendini anlat ona onu kaybetmekten korktuğunu söyle çok hoşuna gider bir kız olarak söylüyorum
Soran+1 yılO kızdan bir an önce ayrıl tabi kalbini kırmadan Özür dile
Soran+1 yılSonra sevdiğin kızla konuş zaten
Soran+1 yılSap gibi kalmak kötü birşey değil ki sevgilini sevmiyorsan ayrıl hemen kız üzülmesin olan ona olur ya
Soran+1 yılŞimdi kıza mesaj at o zaman
Soran+1 yılTek kal gerekirse ne olcak ya daha çok küçüksün. Duygularını anlat işte ne hissediyorsan onu sevdiğini ve kaybetmek istemediğini söyle
Soran+1 yılTabii ki verir niye vermesin
Soran+1 yılBöyle düşünme kendinden emin ol her zaman kızlar kendinden emin erkekleri sever unutma
Soran+1 yılYaz hemen için içini yer yazmazsan
Soran+1 yılÜzüldüm senin adına umarım herşey gönlünce olur
Soran+1 yılSağol kardeşim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
+1 yılSelam nasılsın yaz konuşmak istiyosa zaten cevap verecektir. Vermiyosa bahaneyle biseyler yazmanın bir anlamı kalmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yıltanışık olduğun birimi yoksa ilk defa tanışmak için mi mesaj atacaksın? ona göre fikir yürütelim
06 Yorumla
Soran+1 yılBirbirimizİ tanımıyoruz hiç
- +1 yıl
o zaman işin biraz daha zor. ne yazarsan yaz saçma olacak aptalca bir şey yazıp kendini aptal durumuna düşürmektense ona 14 şubatta hediye alacağın birisi var mı diye sor. hem aptalca olmaz hemde cesaretinden etkilenebilir
Soran+1 yılSevgilisi yok bunu biliyorum sadece selam yazmaktansa farklı bir konu ile giriş yapmak daha iyi geldi
- +1 yıl
tamam işte direk 14 şubattan bağla olayı. ya da ismin baş harfini buğulu camlara yazdığın birisi var mı diyebilirsin. Çağrıldığı adresi bulamayan ambulans gibi şaşkın şaşkın fikir arama. ne yazabilirsin başka adama idda kupunu için tüyo verirmisin diyecek halin yok. belki olurdu demektense keşke yapmasaydım demek daha doğru olur çünkü ihtimaller sonsuzdur ama pişmanlık tektir sonsuz ihtimallerde boğulmaktansa tek bir kere pişman olmak daha iyidir bence söyle
Soran+1 yıl14 Şubat olayı güzel de kardeşim olarak gözükmez miyim gözünde
- +1 yıl
yok be rahat o konuda rahat ol çünkü aksi halde aptal gibi görüneceksin. saçma sapan bir şey yazsan ondan hoşlandığın için attığını anlamayacakmı?
+1 yılSelamın aleyküm... kesin cevap alirsin almazsan serefsizim..:)
20 YorumlaMadem sadece spor yapan birisi "Kaç kilo bench press basıyorsun? " yaz.
00 Yorumla
+1 yılDirek konuya girilmez tabi mesela ilk mesaj ne yapıyorsun olabilir devamı gelir bence :)
00 Yorumla
+1 yılGTA vice city helikopterli bölümü gecemiyorum önerin var mı de 😄
03 Yorumla
Soran+1 yılOyun oynamaz o spor yapıyor sadece
- +1 yıl
Çocukken oynamıştır heralde🤦 spor yapıyormuş ne alakaysa😄
hoşlanıyoorsan direk hoşlandığını söyle... gerisi ona kalmış..
05 Yorumla
Soran+1 yılSöylemem ki
Soran+1 yılEvet çok hemde
Soran+1 yılNe alakası var şimdi 😂
+1 yılafrin harekatı hakkında ne düşünüyorsun diye gir.
22 Yorumla
Soran+1 yılÜf çok saçma değil mi kxnxkdnsoxkosownx
- +1 yıl
asdhgasjdhg mantık ne arar aşkta zaten :D
CUMA MESAJI!! çok yaratıcı
11 Yorumla
Soran+1 yılAma daha cumaya çok vaaarr
+1 yılsenden hoşlandım da mesaj atabilir miyim mesela
16 Yorumla
Soran+1 yılHoşlandığımı söylemem sadece daha farklı birşey olsun dikkatini çekmek istiyorum
- +1 yıl
gsarayın yeni başkanı hakkında ne düşündüğünü sor
Soran+1 yılFutbol ile ilgilenmiyor ki hatta hiç sevmiyor
- +1 yıl
uzayda yaşam var mı ki sence?
Soran+1 yılEvet var
- +1 yıl
oyle sor yani
+1 yıl2 tüyo versene kupon yapıcam yaz😄
03 Yorumla
Soran+1 yılKupon ne demek onu bile bilmiyorum 😏
- +1 yıl
İddia kuponu
Soran+1 yılÇok saçma ya
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl
.
Bahaneye gerek yok.
.00 Yorumla Bahaneye gerek yok iyi geceler yaz
00 Yorumla
+1 yılnaber la ibine de😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılSaçmalama
İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Erkek bu meraba yazsan bile cevap verir 😎
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi dersin
+1 yılŞu fotoğraftaki kıyafeti nerden aldın
02 Yorumla
Soran+1 yılNe kıyafeti
- +1 yıl
Herhangibi bir resmindeki kıyafet
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten seviyor musun?
Ona göre cevap vereyim067 Yorumla
Soran+1 yılHoşlanıyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılMerhaba bayım sizden hoşlanıyorum acaba sizin duygularınız neler?
Diye sor cevap gelmezse gel yüzüme tükür
Cevap sahibi+1 yılDirek söylemişte olursun olursa olur olmazsa umut etmemiş olursun
Soran+1 yılÇok güzel bu fikir ama hiç tanımıyoruz birbirimizi
Cevap sahibi+1 yılHmm o zmn önce yüz yüze tanış sakın telefondan mesaj ile tanışmaya çalışıyorum deme
Soran+1 yılİnstagramdan mesaj atıcam
Cevap sahibi+1 yılEvet bayanların ruhundan anlıyorum övünmek gibi olmasın ama EİG seçersen sevinirim 😊
Cevap sahibi+1 yılSakın haaa
Cevap sahibi+1 yılYüz yüze tanış
Cevap sahibi+1 yılUzaktaysa farklı tabi
Soran+1 yılBen istanbuldayım o kocaelide anca mesaj atarsam tanışırsak buluşabiliriz
Cevap sahibi+1 yılBak o zaman mesaj iyidir
Soran+1 yılİlk mesaj olarak ne yazmalıyım sence
Cevap sahibi+1 yılPeki nasıl gördün
Cevap sahibi+1 yılDur durumu tam anlayayım bir fikir bulurum belkş
Soran+1 yılİnstagram da gördüm karşıma çıktı öyle mesaj atmak istedim ama utandım baya
Cevap sahibi+1 yılİnstagram dan mı gördün hoşlandın hmm şıp sevdisin galiba 😅
Cevap sahibi+1 yılbir düşüneyim
Soran+1 yılEvet öyleyim biraz 😏 düşün bakalım
Cevap sahibi+1 yılİnstagram da okuduğu şiir kitabının resmi felan var mı
Cevap sahibi+1 yılVarsa o kitaptan bir kesiti yorum olarak yazabilirsin
Soran+1 yılYa ben onun hakkında tek birşey biliyorum spor yapıyor bunun üzerinden birşey düşünsen
Cevap sahibi+1 yılNe sporu günlük rutin spor mu
Cevap sahibi+1 yılBunu biliyor musun
Soran+1 yılEvet aynen spor salonuna gidiyor
Cevap sahibi+1 yılSelam yalnız olduğunu duydum? yazabilirsin
Soran+1 yılYa böyle şeyler olmaz daha farklı böyle ilgisini çekebilcek
Soran+1 yılSeni de yoruyorum kusura bakma ya
Cevap sahibi+1 yılValla snn durum öyle bir hal ki olacak gibi değil
Cevap sahibi+1 yılYok sorun değil de
Soran+1 yılNiye böyle düşünüyorsun ki
Cevap sahibi+1 yılYaa şimdi 1. Uzakta
2. Hiç tanımıyorsun
3. Hakkında bir bilgin de yok belki sevgilisi var
4. Seni hiç tanımayan biri ile tanışmak biraz sıkıntı çünkü ön yargı oluyo
Cevap sahibi+1 yılEn basiti ben sana tanışmak için bir mesaj atsam ya cvp vermezsin ya engellersin yalan mı
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun ya 3 defa istek attım ne kabul ediyor ne de reddediyor bende ne yapacağımı şaşırdım en iyisi unutmak
Cevap sahibi+1 yılBnce burdan birine bak ben olabilirim mesela 😅😅
Cevap sahibi+1 yılŞaka maka eğer çocuğa taktıysan merhaba sizden hoşlandım tanışmak istiyorum yaz direk
Cevap sahibi+1 yılDönerse senindir dönmezse zaten hiç senin olmamıştır 😅
Soran+1 yılBence beni beğenmedi çünkü 3 defa istek attım kabul etmedi istek gönderildi yazıyor yani boşuna çabalıyorum ben ayrıca mesafeler var sen haklısın söylediklerinde
Soran+1 yılNeyse burayı da kapatıyorum ben
Cevap sahibi+1 yılTm kapat son tavsiye
Cevap sahibi+1 yılHoşlanıyosan açık açık söyle hiç bahane uydurma Ben Sen değil de Biz olalım mı sözü aklında bulunsun bunu da bir yere sıkıştır bol şans
Soran+1 yılVazgeçtim ben ya yinede çok sağol yardımcı olduğun için
Cevap sahibi+1 yılRica ederim EİG seçersen sevinirim İyi geceler
Soran+1 yılO ne
Cevap sahibi+1 yılBnce vazgeçme şansını bir dene derim
Cevap sahibi+1 yıl24 saat geçince cevabın altında En İyi Görüş Seç yazar ona tıklarsan xp kazanıyorum da
Soran+1 yılTamam yaparım tabi
Soran+1 yılSelam falan vermeden direkt ondan hoşlandığımı mı söyliyim
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim tekrar söylüyorum bir şansını dene kaybedecek bir şeyin yok sonucu buraya yazarsın merak ediyorum ne diyecem belki benim sayemde bir aşk başlar 😅
Cevap sahibi+1 yılHayır şöyle yaz
Cevap sahibi+1 yılÖncelikle merhaba sana birkaç defa istek attım ama kabul etmedin haklı olabilirsin beni tanımıyorsun ancak benim amacım da bu işte seninle tanışmak çünkü senden hoşlandım sanırım
Cevap sahibi+1 yılVeya senden hoşlanıyorum diyebilirsin sonunu bağlayamadım 😅
Soran+1 yılÇok teşekkürler
Soran+1 yılYarın mı atayım mesajı şimdi geç oldu çünkü
Cevap sahibi+1 yılÇocuğu da merak ettim yaa nasıl biri ki seni fotodan etkilemiş acaba
Cevap sahibi+1 yılYarın at öğleden sonra
Cevap sahibi+1 yılVeya akşam 10 gibi
Soran+1 yılTamam sana mesaj atıcam ben çocuğun cevabına göre
Cevap sahibi+1 yılTm buraya yorum yazarsan görürüm zaten
Soran+1 yılPeki görüşürüz
Cevap sahibi+1 yılHadi hayırlısı benim sayemde bir aşk başlarsa sende benim fotomdan etkilenecek birini bulur musun?
Cevap sahibi+1 yılBnde sadece düşünce var cesaret yok bu söylediklerimi uygulasam bnde biriyle olurum da olmuyo işte 😭
Soran+1 yılBeğendiğin biri falan varsa mesaj at şansını dene emin ol ben senden daha cesaretsizim ama bir şekilde kendimi toplayip mesaj atıcam
Cevap sahibi+1 yılBeğendiğim biri yok şimdilik yok ayarlasana bir tane 😇😅
Cevap sahibi+1 yılHiç etrafında sevmeye sevilmeye ihtiyacı olan yok mu yaa bnde tanışayım olmaz mı?
Cevap sahibi+1 yılHaa bir de eğer çocuk seni reddederse hiç üzerine gitme isteği felan sil bir daha da yazma
Cevap sahibi+1 yılHanımefendi ne yaptın söyledin mi
Bahane aramam direk konuya girerim.
022 Yorumla- +1 yıl
helal dobracı arkadşaım
- +1 yıl
eyw. arkadşaım baştacımsın
Soran+1 yılSenden hoşlanıyorum desem bir yerleri kalkar
- +1 yıl
kesin :)
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılFarklı şehirlerdeyiz yani pek fazla tanımıyorum ilgi çekici bir mesaj atmak istiyorum ama bulamadım 😣
Soran+1 yılAhahahah çok iyi buu 😜
Soran+1 yılAma ilk mesaj için fazla değil mi
Soran+1 yılBen spor yapıyorum o da aynı şekilde spor yapıyor burdan nasıl yürüyebilirim
Soran+1 yılFitness
Soran+1 yılSelam yazsam çok mu klasik olur
Soran+1 yılSelam yazıcam ya en iyisi
Soran+1 yılTeşekkürler 😊
+1 yılrüya..
sıklıkla kullanılır..00 Yorumla
+1 yılTanışmak istedigini soyle gitsin
00 Yorumla
+1 yılSen kimsin yaz devamını o getirir😂
01 Yorumla
Soran+1 yılSen kimsin ne ya hangi devirde yaşıyorsun kdnxksnlsmsoxjsksm
Rüyamda seni gördüm yaz , herxaman işe yarar
07 Yorumla
SoranAma hiç tanışmıyoruz ki saçma olmaz mı
Soran+1 yılYok farklı şehirlerdeyiz başka ne olabilir ilgi çekici
Bajaneye gerek yok m yaz yeter
02 Yorumla
Soran+1 yılCevap vermezse?
+1 yılTanıdığın biri mi reelde yoksa sanaldami
00 YorumlaEhehee naber
01 Yorumla
Soran+1 yılSaçma
İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bahanesiz at
11 Yorumla
Soran+1 yılSelam veya Merhaba yazsam ilgisini çekmez ki
- İnternet & Teknoloji konusunda 979 cevap paylaştı.
+1 yılN’aptın yaz
04 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Hem kendini hem çoçuğu yorma :)
Soran+1 yılNaptın derken kast ettiğin şey ne
- +1 yıl
Genel olarak n’aptın günün nasıl geçti falan fistan
+1 yılAmaç ne tam olarak
07 Yorumla
Soran+1 yılHoşlandığım kişiye ilk mesaj olarak ne yazmalıyım?
- +1 yıl
Seni seviyorum de adam.
- +1 yıl
Dolandirma lafi net ol sonra suratina bile bakma biraz giderin varsa kendi gelir emin ol
Soran+1 yılOha onu yapamam işte
- +1 yıl
Kaybetmezsin kendi görüsüm bana boyle yapti zalım
Soran+1 yılSen ne tepki verdin peki
- +1 yıl
Tamam dedim ne diyip helal dedim
Gizli Üye(30-35)+1 yılazdım
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar