yani bir kiz erkege güzelmiyim diye sizce sordugunda yok ne cirkinsin ne güzelsin normalsin dediginde ne demek istemistir gercekten normail mi bulmustur kizi...
özellikle erkekler cevapliyabilir mi
özellikle erkekler cevapliyabilir mi
Görmek lazım kızı tabikide normal demesi çekinmesinden kaynaklı olabilir güzel demekde sayılır binevi
Normalda kisi güzel buluyor...
normalda kiza cok kisi güzel diyor...
profilimdeki resme bak sence dogru mu söyledi
zayif kilolu degil hatta nirmalsin diyen kisi fizigini süper buldugunu söyledi
yüze göre yap yapabilirsen yapamayacaksan bosver unut gitsin
Cevap
19Cevap
Abartılcak bir yanın yok çok çirkinde değilsin hoşlanılcak kadar güzelde değilsin. Demek istemiş.
yani gerçektende normal bulmuş idare edersin gibisinden demiş arkadaşım :)
Orta halliymissin ayrica ben sunu anlamiyorum ozguvensizmisiniz bu kadar
erkeğin kızı normal güzellikte bulduğu anlamına geliyor
Şu an seninle ilgilenmiyorum ama bista kalirsam bir acik kapi birakiyim diyor
Çirkin bulmuştur. Normal bulsa güzelsin der. Güzel bulsa mükemmelsin der. Yani sen çirkinsin bebeğim
idare eder demeye getiriyor ışte.
Normal yani kisaca kalbini kirmak istememiş net...
Pekte güzel değilsin diyor
Normal olduğunu ima etmiş
Güzelsin diyip geçmek
Cok ta guzel degilsn diyo
Çokda begenmiyor ama solemiyor
Normalsin yani fazla abartılı diilsin diyır
Beğenmiyor çokta tın diyor
Ne çok iyi ne çok kötü anlamına gelir.
giderin var demek.
Güzel değilsin demek
Normalsindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar