Bizimde 10uncu ayimizda yazmis bunlari, 9 degil.
Cok cok seviyorum ama bunu kaldirabilirmiyim bilmiyorum..



al karşına otur konuş açık açık. de ki ; şayet sevdiğin unutamadığın birisi varsa hayalini kurduğun aklından çıkartamadığın birisi varsa ben sana engel olmayım, sen de benim geleceğimi çalma. yoksa artık unuttun geçmiş geride kaldıysa beni seviyorsan devam edelim de iki medeni insan gibi konuş. sonunda üzülen ikinizde olursunuz.
donemezki "sevdigine" sevdigi baskasiyla nisanlandi evlenicek yakinda.
gönül onu dinlemez hanfendi. aklında varsa seviyorsa sizide ondan fazla sevemeyecekse ömrünün sonuna kadar evlenmeyecek diye, evlensede gün olacak boşanacak diye, boşanmasada belki birgün sevdiğini söyleyecek bununla olacak diye bekler durur. bu süre boyuncada sizi mutlu edemez size mutluluk veremez. konuşmak en doğrusudur.
Çok güzel konuştunuz. Teşekkür ederim
Bu zamanlarda ortalık karaktersiz ikiyuzlu kaynıyor. En masumundan bile korkar olduk. En iyisi hiç bulaşmak bu işlere sanırım. Fakat senin yaptığın da iyi değil. Öyle bir şey olmasa ve seni yakalasa ilişkinizi bitirebilirdin.
hayır bitmezdi cunku bende telefonumu veriyorum ona oda bakıyor istediğine. Ama iyiki bakmışım diyorum. Salak yerine koyulmak hoş bişey değil
Yazık çok yazık yarabandı olarak kullanmış , bir dakika katlanmaman gerek , yüreği başkasında olduktan sonra bedeni yanında olsa ne fayda
cok dogru
Yuh ya bu yaptığı çok adice, seni yara bandı niyetine kullanmış resmen. Bunu kendi gururuna yedirip devam edebilecek misin?
Cevap
14Cevap
Ayrılırdım sanırım. Çok kırılırdım. Sessizce çekip giderdim. Ararsa da söylerdim.
Bende senin gibi birini unutamıyorum , senin yanındayken onu görürdüm senin ellerini onun elleri diye alırdım , ne iyiki ortak dertlerimiz var çok iyi anlaşabiliyoruz deyip onunla devam ederdim o zaman bana baktığı her an kendini yiyip bitiriyordu kcjjfkfkfkd
Bu ilişki çok sürmez gibi geliyor. Eski sevgilisi aklında işte. Off allahım seviyor musun onu çok. 😕😢
hemde çok
Sana kalmış 5 ay geçmiş üzerindn geriye dönüp baktığında olumsuzluk seziyor musun ona göre kara ver birini unutmadan bir başkasına başlamayacaksın o zaman
ben degil o başladı.. ama ben simdi napacagımı bilmiyorum
bu işin napardini yokm ayril bisa gecirdiğin vakitlere yan
Kaldiramazsin kaldirma
sana davranışı nasıl?
temmux ayında geçmiş bu konuşma kaç ay geçmiş yani
ama 10 aydır benimleydi temmuzda
demekki çok sevmiş...
sana bunu söylese daha kötü olurdu
şuandaki tavrı nasıl?
Bir insanın aklında geçmişi varken neden başkasının günahına girerki!
NEDEN diyorum bende
Gel dediği anda seni silip gidecek bir adam, yazık ki çok sevmiiş.
bunun sevmekle alakası yok hemen hayatından çıkart bu karaktersizi.
Ileride kalbin daha çok kirilabilir dikkat et kendine
su anki kırık halini nasıl toparlarım?
Yuhhhh diyorum madem unutamadigin var niye sana geldi. Kabulleniyorsan birsey diyemeyiz
Yazık ya birisini unutamamış Peki seni niye hayatına almış o zaman? Şöylelerinden nefret ediyorum
bende nefret ederim boylelerinden... ama bu konuştugumuz kişiyide çok seviyorum işte
Ablacim ayrılıyosun şimdi sonra evinde oturup karakterli biriyle evlenmeyi bekliyosun
Artık öğrenelim sevginin olmadığını ve sevmememiz güvenmememiz gerektiğini
oğrenelim
4 senemi verdim kullanıp attı beni kısa bir konuşmayla telefonda ayrıldı benden öylece kalakaldım
Evet böyle bir konuşma olmuşsa zaten seni sevmiyordur boşuna bunu hazmetmek için uğraşma yorma kendini
Seni bildiğin yara bandı olarak kullanmış hiç de belli etmemiş ayrıl bence.
Aldatmış seni, bence ayrılmalısın.
İki ergen konusuyor, birsey anlamadim. Bir sorunlari var ama o kesin.
senin yapacagin, aynisini ona yapmak 😉 aptal yerine koymuş seni. 1,5 yılını yemiş
Ya bu ne böyle madem senle niye ilişki yaşıyor
bende ayni seyi dusunuyorum :(
Sana haksızlık bu yaptığı açıkçası
Sen nişanlandınmı ve neden ayrıldınız
Onun eski sevgilisi nişanlandı
Yarabandı olmussun tabiri caizse, gecmis olsun
Yazık onun erkekliğine
yara bandısın demek ki
Kotu bı durum uzuldum
Bune diye sevgilime sorardim
Yazık ya çok sevmiş 😔😔
Sevgilin seni sevmemiş
senin hakkında olan bir konuşma mı?
yok. onun eski sevgilisi
kızım bıraksana o zaman ne duruyon daha
E sende yara bandisin iste
off off
Oha karaktersiz ya ayrıl gitsin
Üzüldüm çocuğa ya
ya ben nolacagım?
Şahsen ben kaldıramam, bildiğin şerefsizlik bu.
oy oy oy
vur tekmeyi gençliğine yazık kızım
Kalbi başkasında
çok sevmiş..
peki bana Şu an yaptigi dogrumu?
onu tamamen hayatından çıkarmadan seninle başlaması bile hata..
Ayrıll
Ayrılırdım
hiçbişey demeden git
Ayrıl bence
ayrıl
Ayril
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar