62 Yıl önce kaçarak evlendikleri için, gelinlik giymeyip içinde hep burukluk olan kadın, 78 yaşında bu mutluluğu yaşadı. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tıkla hele mutluluğu gör derim.

Tıkla hele mutluluğu gör derim.

Bazen imkanlar ve şartlar isteklerin yerine gelmesi için izin vermez. Fakat bu demek değildir ki vazgeçelim. Dolayısıyla hiç bir şeyin yaşı yoktur.☺️
Benim annemde yıllar sonra 5 çocukla gelinlik giymiş , resim çektirmiş ama damatsız.. Gözünde kalmasın diye yapmış kadıncağız..
Hayır sınır olmaz :)))
Ben kalıplara karşıyım yakissin yakismasin isterse 10. nikahı olsun isteyen giysin izin var
#kalıplara kelimesini kapalılar diye okudum ne demek istiyor diye düşünüyordum
Cevap
8Cevap
Evliliğin yaş sınırı yok da gelinliğin neden yaş sınırı olsun. Helal olsun teyzeye gayette yakışmış.
Kimsenin eleştirmeye hakkı yok bence. Bir kere geliyorlar dünyaya ve içlerinde ukte kalmasın diye yapmışlar.
Bence yoktur 100 yasimda ölmezsem bende giyecem😂😂
Da 100 yasima 67 yilim var 😂😂
Zaman makinası icat et sen bence 😂
Senin için bunu yapayım mı :)
atla gidiyoruz
s3.amazonaws.com/.../oie_293408Exr2boxQ.gif
içinde kalmasındansa giymeli insan..
hayata bir kere geliyor insan herşeye takılmamalı
beni 70 yasinda gelinlikte bir dusunun sonra elinizi vicdaniniza koyun ve dogruyu soyleyin :\
AHHAHAAH bak gordun mu hahahah :D
55de falan :D
40 :D
35 tamm hadi 35 duralim :D
30 olsun madem :D
Yaş kaç olursa olsun ruh genç olduktan sonra gençlikte yaşanan veya yaşanmayıp ukte kalmış ne varsa ileriki dönemlerde yaşayanabilir 😊
Ne kadar şeker 🙂
Yoktur.. mutlu olcaksa bir Kadin o beyazlar içinde, kimse karişmasin.. hem gelinliklerin sadesi de var..
Herkes ölmeden önce basitte olsa istediği mutluluğu yaşamalı ve bu çok masum güzel bir istek tabiki sınırı olmaz bunun
Her kadinin hayali bu yaşanmamasi daha kötü iyikide yaşamis bunu gec olsada önemli degil mutlu olmus iste ne kadar güzel ☺️
Olmazzzz insan hayatında bir kere de olsa sadece denemek için bile olsa giymeli çünkü kadınların rüyasıdır beyazlar içinde melek gibi olmak. Tabii ki arada yas faktörü var gençken yaşanılan heyecan seviyesiyle şimdikinin ayni olmadığını düşünürüm ☺
mutluluğun, aşkın sınırı olmaz. Görsel gerçekten de harika :)
Dun gordum bende :D icinde kalmasindansa giysin yani
KALp yaslanmaz derler. Kndini genc hssyro demekki. Olabilir keske demeden yasamis oldu
bayıldımmmmm bu ne aşktır ne bağlılıktır ne yaşama hevesidir helal olsun :)
Neden bir yaş sınırı olsun ki?
Gelinlik tamam giydilerde gerdek ne olacak 😅😅
Şuraya bak neler yapıyorum :)
4.bp.blogspot.com/.../mail+mektup+(9).gif
İsteyen istediğini gıyer bence sınırlar bızı zorlar bos yere
Doğru insanı bulduğun zaman sorun yok
Hevesi olan giysin, çok da tatlı
Hasretlikten nefret ederim
Hahaha çok tatlilar yaa 😀
Şyş yaomış. yaşla gelinliğin alakası yok
1 gün giyse ne giymese ne ben pijama ile evlencem
Sınırlardan hoşlanmam
Olmaz, ne güzel mutlu olmuş:))
İsteyen istediği zaman giyebilir.
Babannem bile giyebilir
Hiç hayalim olmadı , nedir bu gelinlik sevdası
olur
bulug yaşı ve yasalar 18 dior
Hic oyle bir merakım yok ya..
Ne kadar tatlılar. Gelinlik giymenin yaşı olmaz.
Olmaz
Çok tatlı olmuşlar
Istemem ya 😃
Yaş sınırı olmaz
Olur.
Bnce olmaz 😅
Doğrusunu yapmış
hayır
Bence olmaz.
Olmaz d
Karışmam
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar