Erkekler gerçekten bu kadar iğrenç yaratıklar mı? Hepsi mi böyle? Hiç utanmıyorlar mı düşünmüyorlar mı?

Zamanında olan erkek arkadaşımdan gördüğüm bir takım iğrençlikler var. Sadece o da değil konuştuğu birçok erkek arkadaşı da bunları yapıyor. Cidden erkekler böyle karaktersiz mi? O iğrençlikler:1. İnstagramda birbirlerine sürekli açık saçık kadın profilleri atıp iğrençce konuşuyorlar.
2. Herhangi bir tanıdıkları kız arkadaşları için öyle şeyler yazıyorlar ki 3 posta vericem dese, yok işte instada biraz açık fotosu olsa onun üzerinden iğrenç yorumlar. Kadınların sadece çatal ucu bile görünse onun üzerinden o kadar iğrençleşiyorlar ki.
3. Bu hakkında atıp tuttukları kızlarla bir de normal arkadaşlarmış gibi konuşup onların yüzlerine bakabiliyorlar utanmadan.
4. Eski kız arkadaşlarıyla ilgili yatak olaylarını konuşuyorlar. Yine iğrenç sözlerle kadınlaeı aşağılayarak.
5. Sevgilisi olsa bile hatta cinsel anlamda tatmin olsalar bile instadan başka kızları staklıyorlar.
6. Kendi kız kardeşleri olduğu halde kadınların orasını burasını düşünüp aralarında iğrençce muhabbet çeviriyorlar.
Ve arkadaşlar bunlar cidden 1 2 kişi değil. Hatta bir oyun grupları var whatsapptan. Bu grubun içinde her yaştan her meslekten evli bekar adam var. Bunlar da o kadar iğrenç şeyler atıyorlar ki birbirlerine evli oldukları halde cidden inanılmaz.
Ya bu nasıl birşey cidden hepsi böyle iğrenç mi? Valla tercihlerimi değiştiricem bu pis yaratıklar yüzünden bu ne ya?
Erkekler gerçekten bu kadar iğrenç yaratıklar mı? Hepsi mi böyle? Hiç utanmıyorlar mı düşünmüyorlar mı?
Cevapla