
Aşk; hoşumuza giden bedenlerin içine hayal ettiğimiz ruhları yerleştirmenin adı mı?

Hayır aslında bu dediğin tam olarak aşık olduğunu düşünen insanların aşık olmadığını fark etmeyip bazılarınınsa kabul etmediği durumdaki bakışıdır bence. Onlar dışını sevdiği insana bunu yapar gerçek aşk o insanı olduğu gibi sevmektir hayal ettiğin karaktere koymak değil de onun karakterini iyi kötü herşeyini sırf onun diye sevebilnektir bence😉
Teşekkürler güzel yorumunuz için. :)
Hayır değil.
"Beğendiğiniz bedenlere, hayalinizdeki ruhları koyup, bunu 'aşk' sanıyorsunuz."
Shakespeare'e katılıyorum. Aşk karşılıksız sevmektir. Bir beklenti içinde olup hayal kırıklığına uğradığımızda aşkın bittiğini söylemek aşkın yanlış anlaşılmasıdır. Aşk sanılıyor bu ama aşk değil.
Harika cevap 🙏
Evet aynen böyle.
Cevap
73Cevap
Shakespeare öyle diyordu sanırım..
Hoşlantıya Aşk deniyor, sonra bir hayal kırıklığı yaşandığında hemen bitti olmadı gerçek aşk değilmiş yanılmışım oluyor. ya da hosumuza gidiyor, karakteri bize uymasada uydurmaya çalışıyoruz öyle demek istememiştır ben yanlış anlamış olabilirim kafası yaşıyoruz aslına bakacak olursak hep kendi kendimize gelin guvey oluyoruz
🙏🙏🌷
😘😍👏
Eline sağlık, harika yazdın 😊🌷🙏
Asıl senin eline sağlık başarılar 😘😍👏
Çok teşekkür ederim 😊🌷🙏
Rica ederim 😘😍👏
Aşk: alfa fux beta bux kuralının işlemesidir, ayrıntılı bilgi için bakınız-> Acı gerçekler burada peki yüzleşebilecek misiniz? ↗
hoşumuza giden bedenlerin içine hayal ettiğimiz ruhları yerleştirme değil
olduğumuz bedenle hayal ettiğimiz 1 kişiyle yaşamak tır.
ama dediğin gibi hayal eden var ama gerçekleşmeyceği için. insan elidekinin değerini bilmesi gerekir.. ama doğru insansa o.
Aşk, içimizdeki tüm duyguları harekete geçirip huzura kavuşmanın bir yolu. Ancak bunu insanlara yükleyerek saçmalıyoruz.
Daha iyi anlatılmazdı herhalde 👍
aynen öyle, bir kıza bakıyorsun bakımlı güzel alımlı ve içinden kendince onun iyi biri olduğu hakkında düzgün mütevazi olduğuna kanaat getiriyorsun, sadece günaydın merhabalarla sonra onunla biraz daha yakınlık kurduktan sonra gerçek karakteri aklında kurduğunla bağdaşmıyor, sonra bakıyorsun aslında farklı dünyaların insanlarıymışsın, kurduğun cümlenin açılımı bu olsa gerek.
Aşk lahmacundur. Aşka dair bir tane daha şey varsa o da çiğ köftedir.
😂😂😂
Güzel soru, sanırım tam da öyle bir şey. Aşkın modern açıklaması gibi olmuş :D
Teşekkürler :)🙏
Hosuna Giden Bedenlerın ıcıne Hayal ettıgın ruhları koyarsan sonucu ;
Çorak gönüllere ekiliyor sevdalar seher vakitlerinde.
Meşru sevdalardan,
Gayrı meşru acılar doğuyor kundaklara,
Günahkar gecelerden.
İki kişinin karşı karşıya oturup birbirine bakması değil, yan yana oturup aynı yere bakmasıdır.'' diye cevaplanabilecek soru.
en azından aşkı, iki beden arasındaki bir ilişkiden ziyade iki gönül arasındaki bir bağ olarak görenler için...
Ne dedigini anlamak icin bes dk dusundum ve asktan sogudum simdi mutlu musun 😁
Ahahahah 😂😂😂😂
24 saat sonra görüşürüz 😂
Olabilir aslında sonuçta Aşk insanın gözünün kör olması durumudur. Aşık olduğun insanın hiç bir kötü yanını göremezsin ve belkide onun hayal ettiğin o ruh olduğunu varsayıyorsundur.
Kendi yarattıklarının, inşa edip yıktıklarının adıdır aşk
tam doğru tasbittir istisnasız herkes kendi kalıplarına bedenler sığdırırlar
maya tutarsa olur olmazsa başka bedenler
Bedenine tav olduysak sadece ve tanımadan beğendiğimiz özellikler onda var gibi hayal ediyorsak aşktan bahsetmeyelim :) O hoşlantıdır.
Valla aynen öyle.. Ama ne kadar uğraşırsak uğraşalım.. Beğendiğin bedene hayalimin ruhunu yerleştiremiyosun
aşk ;
hayal ettığımız ve bulduğumuz bedenı ve ruhu yaşamaktır.
Aşk sadece bir insana karşı değildir ki sadece. İnsanlar işine, bir hayvana da aşık olabilir. Aşk normal sevginin daha yoğun hali değil midir?
Aşk bende her onun adını duyduğumda içinin paran parça olmasıdır 😕
Çok farklı tanımları var. Cemal safinin benim adım aşk şiirini okuyun ya da dinleyin
Dinleyeceğim 🙏
Kesinlikle dinlemelisin
Yok yok o aşk değil Tutku
Aşk saçmalamak delirip bir kişiyi yere göğe sığdıramamak
bazen ise hayalindeki karakterin bedenini umursamazsın işte bunun adı aşk ;)
Hayır. Bence onu ruhuyla ve bütünüyle kabul etmektir.
hiç sanmıyorum aksine hayal ettiğimiz ruhları bulduğumuz bedenlere olan tarifsiz sevgimizdir
Günün sorusunu seçmek için çok saçma olması gerekiyor bravo yönetim 😊
Cevaba gelince evet diyelim.
Hayır hoşumuza giden bir ruhun mantıkla bölünmesi bence
Hosumuza giden ruhları istedigimiz bedene koymamışlar mı
Ask;birine seni mahvetme yetkisi vermek, ve bunu kullanmayacagına güvenmektir.
Platonik aşkbu tanıdıkca karakteri iyiyse karakterini seversin
gerçekten efsane bir tanım olmuş ilk kez böylesini duydum
Çoğu şeyi anladım da bu aşk meşk işlerini anlamadım heaa
seksin adini ask koymuslar
ve bunlarin hic bir degeri kalmamis
Olabilir. Bedeni bulmak kolay Ancak doğru kişiliği bulmak oldukça zor
Hayır öyle olsaydı eğer iki aşık zamanla birbirine benzemezlerdir.
Aşk, hayal ettiğimizle gerçek arasındaki farkı, fark edinceye kadar geçen bir zaman dilimi.
Aşk, ondan her ayrıldığında kokusunu ellerinden koklamaktır. Sanki elleri hep ellerinde gibi...
Alakası yok, hayal ettiğimizi yerle bir edip gönlümüzü fethedendir.
Nispeten evet, beden istenen ruhu tetikleyerek şekillendirir.
Aynen öyle , hayal gücü. Begendigimiz bedene kafamızdaki karakteri yakıstırıyoruz.
Hayır bence aşk bu değil. Aşk beğendiğiniz bedenin içindeki ruhu da o nedenle bağdaştırmak ikisini beraber sevmek
değildir.. aşk; apaçık belli olan ruhlara karşı gözlerin kör olmuş halidir..
aslında kötü olduğunu biliyoruz ancak ona bile hayranızdır..
Yerlestirmek degilde bulmak, tamamlanmak denebilir..
Zannetmiyorum. Zira aşık olduğum kızların bedenleri hiç arzuladığım gibi değildi.
Aşkın ne olduğunu bir çok ünlü ya da ünsüz kişi tanımlamaya çalışmış. Herkesin kendi düşüncesidir. Ben bu tanımlamanın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Hayır bence öyle değil.
Öyle olsa yoldan geçene bile aşık olurduk.
Şekilci olmazsanız karaktere aşık olmak kadar muhteşem bir şeyi tadabilirsiniz.
Aşk diye birşey yoktur. İnsan begendigi seyden hoşlanır hosuna giden şeyide sever.
Aşk o bedende o ruhu yaşayabilmenin en acı ve en tatlı adıdır gardaş ☺️
bir elbise yaratıp, onu sevdiğimiz kişiye giydirmek..
ya dar gelir ya da bol..
Sizin jenerasyon öyle zannediyor sadece :D Aşk o değil
Aşk emek ve yürek ister. asiksan belli edeceksin daha önce hiç bakmadigin gibi bakacak seveceksin. Aşk herkesin harcı değildir
Hayr ! Herşeyiyle hosumuza giden , hayatımızı kusursuz şekilde ya da başka bir deyişle yapbozun doğru parçası gibi tamamlayan kişiye karşi duyduğumuz sonsuz , muhteşem his , AŞK !!
İnsanın ruhu beyni düşünceleri duyguları vücudundan daha önemli
bıraz fazla derine inilmiş , oyle olmalı mı olmamalı mı tartısacagız
Değil aşk o kadar sınırlandırılamaz, daha büyük ve daha yüce
Kısmen ama bence bunların yanında daha ağır basan bir etken var ki o da imkansızlık
Hayır, sevdiğini iddia ettiğin kişiyi olduğu gibi her şeyiyle sevmektir hiçbir kalıba sokmadan...
Güzel tanımmış kimin kaleminden? Katılıyorum.
Bilmiyorum maalesef ki 😏😏😏
Nasıl bilmezsin hem fenomen hemde bilmiyor :D Böyle çok takipçi kaybedersiniz fenomen hanım haha.
😂😂😂 öğreneceğim 😂
Yani anonim bile demiyor bilmiyormuş bak bak :D
Yalan mı söyleseydim 😂😂
Araştırmadan gelme bir daha :D Sorucam her seferinde haha.
Tamam, sor 😂😂😂
Aşkı çok güzel tarif etmiş kim tarif ettiyse :D
Bence de 😂
HAYIR AŞK BU DEĞİL AMA GÜNÜMÜZE BU ŞEKİLDE YASANILIYOR VE BU YÜZDEN HUSRAN ZATEN AŞKI YANLIŞ BILDIKLERI İÇİN.
Aşık olduğun kişinin güzelliğine/yakışıklılığına hayran kalıyorsun olay bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar