Kızlar, sizin karşınızda gözleri dolan ya da ağlayan bir erkek oldu mu?

Olduysa onun hakkında ne düşündünüz? Böyle birini sevgili olarak düşünür müsünüz? Acizlik göstergesi midir?
Kızlar, sizin karşınızda gözleri dolan ya da ağlayan bir erkek oldu mu?
Cevapla