Evliliğe giden bir yoldayız aileler tanisiyor. Fakat gecen sene sevgili degildik. O zamanlar hayatlarimizda baska baska bambaska kisiler vardi 😂 Fakat bana gecen yil attigi bir ekran görüntüsünü buldum dosyalarimi kurcalarken. Halla halla dedim kız beni andiriyor.😱 Sordum kim diye önce kuzenim dedi. Sakayla karisik sonra da kizmayacaksin ama dedi eski sevgilim dedi. Ismini söyledi o kizin ismide kolundaki dövmesinde gizli olarak yazili. Su an askerde oldugu icin sildiremiyor bana hicbir anlam ifade etmiyor ama hüzünlendim. Sonra boynuma kolunu atmis sekilde fotografimiz vardi dövmeli kolunda onu duvar kagidi yapmisti. Sizce benziyorum diye mi bir yil sonra benimle sevgili oldu? Yoksa benim hüsn-ü kuruntum mu? Fazla mi abartiyorum, sacmaliyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlis yazmisim -bana hicbir anlam ifade etmiyor DEDI ama huzunlendim- olacakti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar