Sitedeki her 10 sorudan 1'i "Bana baktı, aşık mı?" şeklinde. Herkesin gözü var, bakmak istediği yere bakabilir. Neden her gözü gören insan aşık damgası yiyor? Gerçek hayatta da var böyle sorular soranları gerçi. #MünzeviBayan
Bir insanın size bakması, neden size aşık olduğu anlamına gelsin ki?
Bakmak var bakmak var. Anlarsın zaten. Bunu kızlar daha çok yapar. Bana baktı evet aşık kesin. Yorumlar döner durur aralarında. Sevgi duyması için bir insanın başka şeyler gerek. Bir çekim adını koyamadığınız bir iletişim. Yoksa kimsenin gözüne perde çekemezsiniz bakılan herşey seviliyor anlamına gelmez
Böyle bir sıra arkadaşına sahiptim lisede :). Benim olduğum taraftan geçti kesin beni seviyor demişti en son :). Şıpsevdi oluyorlar bile bile üzüyorlar kendilerini.
Ben birisinin bana bakıp bakmadığını bile fark etmiyorum anasını satayım (büyük ihtimalle de bakan olduğunu sanmıyorum zaten) Bu arkadaşlar birisinin onlara baktığını nasıl fark ediyorlar?
:D ya benim unide her 10 kizin 9 u bana bakiyor ama ben oylesine bakmistir diyorum surekli bakmalarina ragmen. Bir tane arkadasim var bana bakarken arada bir yamlisikla ona bakiyorlar bu da saniyor ki bak bana bakiyor bu kiz benden hoslaniyor ahahaha
Herşeyi abartmaya bayılıyorlar bir bakıştan bile bin tane anlam çıkariyorlar selam verdi sizce neden bana bakti aşik mi sorularindan artik sıkıldık bide triplere giriyorlar komikler.
İşte bunu algılamak insan için bu kadar zor olmamalı. Kız bakar " aha beni kesiyor " erkek bakar " bu kesin abaza ". Ama insanın insana bakmasını kimse doğal bulamıyor.
En İyi Cevaplar