baya tecrubesizim ve erkekler konusunda utangac oluyorum yani bakismak bile genelde zor oluyor ilgilendigim kisiyle.
simdi kuzenimin kankasi var, hic sohbet etmedik, sadece karsilasiyoruz hep dugun dernek ortamlarinda ama her karsilasmada bana baktigini yakaliyorum. Ben de bakiyorum ama hep uzaktan uzaktanhic bir gelisme olmuyo :(. Istiyorim ki cesaretlensin ve bana bir sekilde adim atsin. Ona o guveni nasil hissettirebilirim?
yakinda bir nikaha davetliyim ve umarim o da orada olacaktir. Belki bir firsatim olur
simdi kuzenimin kankasi var, hic sohbet etmedik, sadece karsilasiyoruz hep dugun dernek ortamlarinda ama her karsilasmada bana baktigini yakaliyorum. Ben de bakiyorum ama hep uzaktan uzaktanhic bir gelisme olmuyo :(. Istiyorim ki cesaretlensin ve bana bir sekilde adim atsin. Ona o guveni nasil hissettirebilirim?
yakinda bir nikaha davetliyim ve umarim o da orada olacaktir. Belki bir firsatim olur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar