Sanal ortamda tanıştığın bir insanın niyeti nasıl anlaşılır?

Tinder'dan iki hafta önce bir çocukla konuşmaya başladık muhabbet frekansımız uyuştu. Sonradan çok sarmayınca tinder ı sildim. Bir tek bu kişiyle muhabbet uyuştuğundan whatsup üzerinden konuşmaya devam ettim. Durum şu ki oda bende flört namına hiçbir şey yazmadık, sadece havadan sudan geyik muhabbeti ettik. Arkadaş gibi olduk. Derken iki gün önce ne zaman buluşuyoruz dedi. Ben bu aşamaya kadar onunda canının sıkıldığını, öylesine muhabbet edecek birini bulduğu için öylesine takıldığını düşünüyordum. Bir şekilde zamanlar uyuşmadı ocak ortasında buluşmaya karar verdik. Dün duruma ilişkin kafam karıştığından ilk defa bir değişik davrandım ve bugün hiç yazmadı. Bu arkadaşın niyeti nedir tek gecelik bir şey mi, benim gibi öylesine geyik muhabbeti mi, sevgililik mi nasıl anlarım? Direkt sormak sapık muamelesi yapmak gibi geldi öyle midir?
Sanal ortamda tanıştığın bir insanın niyeti nasıl anlaşılır?
Cevapla