Genel anlamda baktığımızda kız tarafının oğlan tarafından küçük olduğunu görüyoruz. Peki sebebi nedir? Örneğin kızdan 2 yaş küçük erkek ile neden sevgili olmak istemezler? Tabii genel anlamda söylüyorum çünkü istisnalar da var. #Rogue
Kızlar neden kendinden yaşça küçük kişiler ile sevgili olmaz veya evlenmez?
Genç kızlar genelde istemiyo tabi ki çünkü çok küçük ve olgunlaşmamış oluyor o erkekler ama bizim gibi yaşlarda daha güzel oluyor erkeğin küçük yaşta olması, özellikle kadın 35 ve çocuksuysa 25 yaşındaki bir erkekle daha iyi anlaşıyor... çünkü yaşıtları ya da 40 yaşındaki erkekler fazla olgun ve sıkıcı ya da gençlik enerjilerini yitirmiş olabiliyorlar, yani çılgınlık yapmak istemeyen gerçekçi bakış açısına sahip olabiliyorlar, ben kendi açımdan böyle bakıyorum olaya ve elbette istisnalar olabilr :)
Bu durumu kendi adıma şöyle açıklayabilirim; Karakter bir yana, fiziksel özellik olarak takıntı haline getirdiğim 2 şey var. Biri yaş takıntısı, diğeri ise boy takıntısı. Hadi boy takıntısı neyse de, yaş aralığı çok önemli. Kendimden 1 yaş bile küçük biri ile birlikte mutlu olamayacakmışım gibi geliyor bana. Belki "yaşamadan bilemezsin" diyebilirsin ama yinede her ne olursa olsun benim bu yaş takıntımı ortadan kaldırabilecek hiçbir açıklama yok.
Yaa toplumda süregelen kalıplaşmış bazı değerler vardır bu da onlardan biri ama şöyle bir durum da var erkeğin geç olgunlaştığı söylenir kadına ayak uydurması için o olgun yaşa ulaşması gerekiyor ve böylece kendinden küçük birini bulup evleniyor
En İyi Cevaplar